blomstre Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Skal jeg noensinne begi meg innpå tomatdyrking så skal det gjøres opp-ned :-) http://www.klikk.no/bolig/hage/article490846.ece God helg, måtte våren komme til alle!
Fru Banderas Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Tomater overlever nesten alt, men jeg er enig i at tomater med sovende flaggermuseffekt er mye kulere enn helt vanlige tomater. Jeg likte bøkene jeg da! Jeg har noen drittbøker her som jeg kanskje kan gjøre om til potter. God helg til deg og, våren har kommet og gått femten ganger siden desember, og dette er noe av det verste været i manns minne for Syden.
Fru Banderas Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Sug, du kan jo omgjøre mannens gamle smoothiedynkede bøker om til potteplantepynt (om han ikke allerede har oppdaget hemmeligheten din) og forklare at du syns de trengte en forandring.
Gjest sug lut Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Blomstre, det der var det mest revolusjonerende jeg har sett, utrolig stilig link. Penispaprikadamen, hm, du har en god ide der, bortsett fra at jeg tror han ville blitt enda sintere. Hittil har han ikke funnet det ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå