Gå til innhold

Baby på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3 uker hylgriner hver gang jeg legger henne på magen. Har hørt at det er viktig at de ligger på magen når de er våkne men det er jo ikke koslig når hun griner. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle liker aa ligge der mutters alene paa magen og glane ned i et teppe, he he, begge mine har bare villet ligge paa magen paa armen min eller paa pappas brystkasse, for eksempel til de har laert aa holde hodet litt selv :)

Skrevet

Ingen av mine syntes det var så innmari morsomt heller :)

Men gjorde det litt om gangen.

Skrevet

Sett deg slik at du får skrå vinkel i en stol eller i sofaen og la henne ligge på magen oppå deg. Det er en god start!

Ellers så er dette faktisk en ganske så ny problemstilling. Før var bodyene slik at de måtte snu barna hver eneste gang de lå på stellebordet. Da gikk det jo helt av seg selv!

Når hun holder hodet selv, så kan du begynne å legge henne på magen på stellebordet med hodet mot kanten så kan du stå "under" og titte på henne og gjøre morsomme ting - det var stas her i huset.

Skrevet

Tror trygt du kan vente litt til. Ha henne inntil deg du. Nyyyyt lukten av babyen din, gi henne nærhet og øyekontakt. Hun er bare 3 uker. Det går seg til ;o)

Skrevet

Enig med Wirre. Ikke stress med det :)

Bare kosing nå, god helg og kos deg med den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...