Gå til innhold

stille der inne... :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

undrar så om allt ær bra med lillen dær inne!! i førrgår och dagen innan det var den vældigt aktiv, men igår och idag har den næstan inte rørt sig alls. jag kænner små rørelser och lite hicka av och till men inte mer æn så. borde jag ringa sjukhuset? min vanliga jordmor på helsestationen har nog tagit helg och gått hem før længe sen.

skulle ju kænnas dumt om man kommer in før koll och så ær allt hur bra som helst... eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ringe sykehuset å høre hva de sier hvis du er veldig bekymret, men de sier jo at det kan variere litt fra dag til dag. Så lenge du har kjent liv flere ganger i dag så vil jeg tro alt er i orden, men jeg er ingen expert. Har du prøvd å spise søtt? drikke kald drikke? bruker ofte å få litt liv i småttisene:)

Skrevet

Prøv å drikke noe iskaldt og søtt (sukkerholdig saft/brus) og legg deg ned på sofaen en halv times tid og kjenn etter. Prøv å slappe helt av. Se om det får litt fart på den

Hvis den lille har lagt seg med hodet ned kan den bli litt roligere. Vet du om den har det?

Alt er sikkert bra med den lille : )

Om du ikke kjenner noe etter dette kan du jo slå på tråden til føden og høre hva de sier. Om ikke annet kan de komme med noen beroligende ord.

Lykke til!

Skrevet

PS: Min lille har noen veldig aktive dager, og da kommer det alltid en rolig dag eller to etterpå, så det er helt normalt at aktivitetsnivået varierer fra dag til dag : )

Skrevet

Ja,enig med de andre som har svart deg her fra før...skjønner din bekymring:-)

Jenta mi er også veldig aktiv,men en dag eller to innimellom er hun veldig rolig.Da pleier jeg å rugge litt på magen,vet ikke hvor langt du er på vei men jeg kan kjenne babyen min utenpå.Da går det som regel ikke mange sekundene før hun beveger seg eller sparker..:-)

Skrevet

glømde sæga att jag har termin 24 mars. ringde upp på føden bara før att fråga, och jordmoren i tlf sa att det ær vanligt att dom blir mer stilla mot slutet. sålænge jag kænner lite liv av och till tyckte hon att jag bara skulle slappna av och lita på att min kropp fiksar det hær! så jag får væl førsøka tænka på annat och hoppas att lillen har det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...