Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 vi er bedt til svigers, og de skal servere vin til maten. og jeg har så lyst på et glass.. jeg ammer henne ellers, men kan jeg gi henne mme bare den ene gangen etter jeg har drukket vin? Hun er 5 mnd gammel....
lille sprelle Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Eller så kan du jo bare amme rett før mat og ta deg et glass vin også amme igjen etterpå. Ungen får promille av din promille - dvs. svært lite når du bare har drukket et glass vin et par timer før amming.
Gjest ->>- Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Det kan du jo, men det er ofte lurt å vite at barnet tar flaske og aksepterer mme før du drikker så mye at amming er utelukket. En del unger er vriene på det i den alderen om de ikke er vant med det fra før.
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 hun spiser ca 1 gang i timen eller litt sjendnere enn det... pluss jeg får ikke til å pumpe meg =/
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 prvde nettoppmed litt vann i og gikk bare fint... men det var bare akseptert å få flaske når pappa'en ga henne men kan hun få vondt i magen eller noe bivirkninger, ettersom hun ikke er vant til mme?
Rampongi Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Det er jo ikke godt å vite. Men prøv med feks hipp eller småfolk (ferdigblandet), jeg mener personlig at disse er mildere enn nan.
Gjest ->>- Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Ja. En del unger reagerer på morsmelkerstatning med mageknip, og det kan variere hvilke merker de reagerer på. Jeg har også dårligst erfaring med NAN (og Colletts), og best erfaring med Småfolk og Hipp - men dette er individuelt. De fleste kan drikker hva som helst av dette uten å reagere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå