Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg hadde sukker i urin +1 for en uke siden. Ikke før og ikke siden. Legen mente uansett at jeg skulle ta en glukosetest. Dro til legen i går, og hadde med urinprøve, den var helt fin. Fastende blodsukker var også helt fin. Tre desiliter med sukkervann og to timer senere var blodsukkeret på 7,0. Dette svaret fikk legekontoret ikke inn før i dag. Legen sa hun skulle ringe til meg, men jeg har ikke hørt noen ting. Jeg synest alikevell det høres høyt ut?? Uff kjenner jeg er nervøs.... Noen der ute som har samme verdiene som meg? Hva ble konsekvensene??
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Ja jeg ringte for å få resultatet i dag. Var så nygerrig =)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 hmm, jeg hadde 6.6 på første prøva der mens alt annet var i orden... legen min sa jeg var helt på grensa men om jeg var forsiktig med sukker å sånn resten av sv.ska. så var det ingen problemer:) lykke til:D
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 7,0 er ikke høyt. Det skal ligge mellom 5 og 7..
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Det er ikke diabetes. Jeg hadde 9,noe på samme prøven og fikk beskjed om at jeg ikke hadde sv.sk.diabetes men at det var helt på grensen. Ble helt forbudt med godteri og raske karbohydrater ut svangerskapet og måtte til ny test tre måneder etter fødsel. Det må sikkert du og. Min var fin og i dag er det ingen konsekvenser annet enn at jeg har blitt mye mer forsiktig med kostholdet:)
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Og da må du sikkert ikke på kontroll etter fødselen så jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå