Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Haha, jeg må flire av alt det rare som skjer med kroppen om dagen. Noe er forventet, men mye kommer som et sjokk................. I dag hadde jeg en liten oppdagelsesrunde på kroppen min, siden jeg ikke har prioritert den i det siste (kun det som er inni). Jeg oppdaget følgende: 1. Det blir lenger og lenger avstand mellom hårstråene på hode, bryn og vipper. Til gjengjeld blir det desto mindre avstand mellom hårstråene på leppe, kinn, mage, legger og lår. 2. Jeg er ikke lenger i stand til å bedømme eller redegjøre for hårmengde og utseende i skrittet da denne synsvinkelen er utilgjengelig for øyeblikket. 3. Mine føtter begynner å få samme utseende som min aldrende far 4. Kroppen min er åpenbart i stand til å lagre store mengder vann uten at jeg må tisse mer av den grunn. Et vann-depot er jeg nå. 5. Kviser har tidligere vært mye forbeholdt puberten, men dette motbevises herved. Og det fremgår at det kan dukke opp på de mest utenkelige områder (les hår). Bare noen observasjoner en fredags ettermiddag...........
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Ha ha! Ler meg i hjel. Flere ting her jeg kan skrive under på. Har blandt annet overlatt stell av "hekken" til mannen min. Så der er det mindre enn det pleier. Har også oppdaget at hårene på tærne har økt sin maxlengde betyraktelig. Urk!
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Oh yes, det tror jeg på . Og neglene ser ikke akkurat lekre ut. Snakk om blomstrende graviditet du. Min eks forsøkte det samme på meg, barbere meg nedentil. Først så han lettere sjokkert ut, nesten skremt. Og resultatet ble nok deretter, for kjente etterpå at dette hadde han ikke gjort før hihi
tromsøjenta Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Hehe:-) Jeg har også oppdaget en del forandringer i hårveksten. Har til vanlig en del dun på kjakene. Nå "mobber" mannen min meg for at jeg har fått skjegg... Mer og lengre hår, men de er heldigvis tynne og lyse:-/ Det samme har skjedd på lårene, men der er det ikke så farlig. Hårene rundt navelen er blitt mørkere. De plassene jeg fjerner hår er hårveksten blitt mindre:-)) Dvs under armene, leggene og i skrittet. Der er jeg ikke akkurat vant til tynne, lyse hår (sorry detaljene...) og det er de vel ikke nå heller, men det vokser betydelig saktere. Heldigvis klarer jeg fortsatt å foreta friseringen selv, hihi. Vet ikke om jeg tør å la mannen gjøre det;-) Oppå fingrene (har ikke studert tærne) og ut av en føflekk har jeg nå mindre og kortere hår. Huff, ble visst litt mange hårete detaljer her, men morsomt at flere gjør liknende oppdagelser:-)
mammaløve Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Og føflekkene har av en eller annen grunn blitt utstyrt med skikkelig solide hårsekker for anledningen. Her ser jeg ut som det onde dronninga i Snøhvit annenhver dag. Da stikker plutselig to gjenstridige hår ut av en uskyldig liten føflekk på haka mi igjen og igjen. Og magen begynner å overgå typens når man snakker om mørk veiviser. Så har man jo de andre festlige tegnene som kviser på veldig rare steder, (Halsen har vært en tyttebæråker den siste uka, pluss to kviser på hofta og flere på leggen. Men ansiktet er for øyeblikket skånet. Vet ikke helt hva jeg hadde foretrukket egentlig...) en slags mystisk, blank væske fra venstre bryst, og fullstendig fraværende midje. Og et kraftig forsterket månelandskap fra lovhandlesene og ned til anklene på baksiden av kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå