Gå til innhold

ikke sovet på 36 timer!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt rier i 36 timer men de har vært uregelmessige. Slimproppen gikk for ett par timer siden og riene har økt litt i intensitet men er fortsatt 8 min. mellom. Er førstegangsfødende. Noen som kjenner seg igjen? Var oppe på sykehuset i natt og gjett om det var skuff å bli sendt hjem igjen med kun 1 cm. Det verste er at jeg ikke har sovet på eeevig lenge. Begynner å synes litt synd på meg selv nå og håper det ikke er lenge til fødsel. Masse lykke til til dere andre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, stakkars deg. Må være slitsomt, men er jo noe som skjer da :) Det er bra !!

Du spør om noen kjenner seg igjen, ja, jeg kjenner meg litt igjen. Hadde uregelmessige rier i 26 timer, og hadde da 3 cm åpning. Så fikk jeg komme inn til føden, og de tok vannet og da var hu ute etter 6 timer.

Skjønner det var nedtur å dra hjem med 1 cm, og at det er slitsomt det har pågått så lenge ! Håper noe skjer snart da, og tro det eller ei, du vil fortsatt ha krefter til å føde :))

Lykke til !!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forhåpentligvis skjedd noe nå da, men dersom det tar tid kan du be om smertestillende å ta med hjem. Da har du i alle fall mulighet til å få sove litt. Vil jo trenge kreftene senere. Og ikke slit deg ut med trappeløping! For en del har ikke det noen effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var gutten kommet. Lang fødsel men det var verdt det. Hadde veldig uregelmessige rier men når jeg reiste opp natten etter var det heldigvis 4 cm åpning... Lykke til alle andre.=) Selv om fødselen var lang og tung så hadde jeg gjort det igjen så ingenting å grue seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...