Gå til innhold

Juhu!!! I dag er jeg halveis etter ul-terminen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men føles som jeg er på slutten. Har kjempevondt bekken med gangproblemer og 2 gedigene hemoroider som er driiiitvonde + 7 kg opp!!!

Det positive er at jeg har en skikkelig turbo i magen, og idag kjente mannen min spark utenpå for første gang. Har kjent spark fra gutten min utenpå i 2-3 uker allerede, men hver gang mannen skulle kjenne ble d stille, hehe.

Har også hentet vogna idag. Sitter bare å ser på den fiiiine vogna som jeg skal ut å trille i om noen mnd. Emmaljunga Mondial duo creme leatherette.

Håper tiden går fort. Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!

Vil det si du er 20 uker?

Skrevet

Takk for det!! Ja nå har jeg gått inn i uke 21 og det er sååå deilig. Hvor langt er du nå igjen?

Skrevet

Jeg er 19+6:)

Så da er vel jeg halvveis snart.

Er det 20+1 som er halvveis?

Skrevet

Så herlig da:-) Å være halvveis mener jeg.

Skrevet

20 uker skal være halveis ja, hehe. Håper den neste halvdelen går enda fortere. Klarer nesten ikke vente med å få ut denne gutten!!

Skrevet

Grættis snuppa:) Jeg kommer etter i morgen. JIPPI! Fått masse vann i bena og armene. Må gå med krykker pga bekkenet og støttestrømper pga vannet. Føles som om jeg er høygravid. Og DEN magen. Jiiiiiisus. Ja, vi får støtte hverandre katta :):) det går den riktige veien hvertfall.

Klem

Skrevet

Huffamei da! Kjedelig at du har fått vann i kroppen allerede! Bekkenet mitt er også veldig ille nå. Bruker staver det lille jeg går ute,går tålig greit å halte inne,men blir nok krykker snart ja! Ja vi får virkelig støtte hverandre! God bedring. Klem.

Skrevet

Masse god bedring til deg også:):) Føler med deg!! Ha en flott lørdagskveld.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...