katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Men føles som jeg er på slutten. Har kjempevondt bekken med gangproblemer og 2 gedigene hemoroider som er driiiitvonde + 7 kg opp!!! Det positive er at jeg har en skikkelig turbo i magen, og idag kjente mannen min spark utenpå for første gang. Har kjent spark fra gutten min utenpå i 2-3 uker allerede, men hver gang mannen skulle kjenne ble d stille, hehe. Har også hentet vogna idag. Sitter bare å ser på den fiiiine vogna som jeg skal ut å trille i om noen mnd. Emmaljunga Mondial duo creme leatherette. Håper tiden går fort. Klem fra meg
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Grattis! Vil det si du er 20 uker?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Takk for det!! Ja nå har jeg gått inn i uke 21 og det er sååå deilig. Hvor langt er du nå igjen?
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er 19+6:) Så da er vel jeg halvveis snart. Er det 20+1 som er halvveis?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 20 uker skal være halveis ja, hehe. Håper den neste halvdelen går enda fortere. Klarer nesten ikke vente med å få ut denne gutten!!
ღ sommerspire ღ Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Grættis snuppa:) Jeg kommer etter i morgen. JIPPI! Fått masse vann i bena og armene. Må gå med krykker pga bekkenet og støttestrømper pga vannet. Føles som om jeg er høygravid. Og DEN magen. Jiiiiiisus. Ja, vi får støtte hverandre katta :) det går den riktige veien hvertfall. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2010 Huffamei da! Kjedelig at du har fått vann i kroppen allerede! Bekkenet mitt er også veldig ille nå. Bruker staver det lille jeg går ute,går tålig greit å halte inne,men blir nok krykker snart ja! Ja vi får virkelig støtte hverandre! God bedring. Klem.
ღ sommerspire ღ Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Masse god bedring til deg også:) Føler med deg!! Ha en flott lørdagskveld. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå