Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har relativt nylig kjøpt meg symaskin og har begynt å sy så smått. Liftgardiner, gardiner, brødkurver og kleenex-mapper samt mapper til ob og bind (takk til unepune) bukser til minsten, sminkepunger og toalettmapper, smokkelommer osv. Og det er sååå artig! Flere som har sying som hobby? Eller andre ting. Hva synes du er gøy, synes du du er flink og får det til som du vil, stort sett? Jeg har hatt litt blandete resultater, (såklart), noe har blitt ganske så bra, andre ting, tja... fiasko er vel ett dekkende ord, hehe:) Men artig er det!
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Jeg syr klaer og saant til meg og ungene. Artig aa ha ting en har laget selv
petite fleur Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har sydd 2-3 gardiner, men det er vel det hele. Skulle ønske jeg kunne sy, og vil veldig gjerne ha egen symaskin. Men det er ikke øverst på prioriteringslista :-) Min hobby er interiør, jeg maler og pusser opp, styrer og ordner :-) Moro det også :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Ja, det er kjempegøy, selv om jeg nok ikke kommer til å sy klær til hverken meg, mannen eller de to eldste. Men minsten skal få De to eldste syr jeg ikke til, fordi jeg regner med klærne ikke "blir bra nok" Tenåringer:) Men minsten er takknemlig for hver applikasjon som kommer med noe han synes er spennende:) Gidder ikke sy telt til meg selv, da kan jeg heller kjøpe det billig på jysk:s
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Nei, er ikke flink til å sy.. Har prøvd meg litt innimellom .. Mine hobbyer er: snøbrett, dykking og langrenn. Men akkurat nå (er gravid) er min største hobby: SOFASITTING! Puuh... det er slitsomt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå