♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Her blir det tv, godteri og kose seg:-) og har kjøpt meg en flaske tyrker jeg skal kose meg med:-)
mer enn bare mor Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 i dag er det ingen planer, men i morgen er det jentekveld på byen!! Mannen får kose seg hjemme med poden, mens jeg skal kose meg uten mann og barn det er ikke så ofte, så nå skal det nytes! Frisørtimen er unnagjort, antrekket er nyinnkjøpt, så her skal det bli bra Kjekt å stashe seg litt opp innimellom!
Gjest irismor Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Kosekveld med gubben i kveld. I morgen er det ingen planer enda. Søndag blir det jaktfeltstevne.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 I kveld er det hjemmelager pizza og familiekos i heimen, Imorgen er det teater for de minste først, før vi raser videre i barnebursdag. Mannen skal på fest imorgen så det blir nok bare rolig kveld på meg imorgen..:-)
camilla^ Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Idag har jeg bare planer om å kose meg med ungene, og vaske masse tøy. Imorgen skal vi i bursdag og innom endel familie på besøk. Søndag blir bare kose dag det også med familien, vask av tøy og hus da også vil jeg tro siden det aldri tar slutt.
Rampongi Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 I kveld er det vel gullrekka med litt godis. I morra er det bursdag til ei venninne på dagen, og rolig kveld ellers tenker jeg.. Søndag er åpen for forslag
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Ikveld er det jentekveld hos naboen:) Imårra er det slalombakken Søndag er det familiemiddag hos oss:)
møa Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Være hjemme med lillegutt siden vi er forkjøla begge to. Så vi skal kose oss med boller og empanadas mens pappan er i bursdag til bestemoren sin. Vi får ikke bli med siden hun er gammel og ikke tåler mye sykdom. Blir nok en rolig helg.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Ingen veldig spes planer.. Slappe av og lage et kort i kveld.. Så skal vi til sverige en tur i løpet av helga.. Ellers ingen planer..
NostraStoria Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 I kveld er mannen på fest..nå har jeg lagt gullet og sitter her med gulp i håret og skal kose meg med 2 corona + litt chips i kveld Herlig og rolig! Blir vel en dusj seinare jah, hehe.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 reiser en uke til tunisia i morgen!!!:) bare meldt dritt vær haha typisk.. men d driter vi i, vi skal kooose oss!! bor rett ved en førnøyelsespark og en halv time unna en fantastisk dyrepark! på med regntøy, her kommer vi!!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 mmmmm møa!! empanadas!!:) mmm
OleMari Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 i kveld: sofa, potetgull, coca-cola (gud-være-lovet-og-halleluja), og nå kommer Almås&co :-) resten av helga blir familie og ski/aking/snøhulebygging - gleder meg masse til å være ute, har hatt feberunger i uka, men nå er de bra så da kan vi ut igjen :-)
fox`y Skrevet 5. mars 2010 #15 Skrevet 5. mars 2010 i kveld er d kos og tv:) i morgen blir d frokost på hurtigruten, ut å leik, bak boller, lage god mat og kosekveld med barne tv og snoop:) søndag blir d barnas skidag:) skal gå til granåsen så d blir en hærlig spassertur:) bare kos i hælga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå