Ruttetutt ヅ Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er i ukke 22 og har fått melk i puppene! :s Noen flere??
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 var vel 18-19uker på vei da jeg fikk rå melk.. Så plutselig det var en liten flekk i bh`n en dag.. men ikke merket noe mer til det. Tør ikke klemme på nippene,for det kan vist foresake mer lekking
Ruttetutt ヅ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Ups, det har selfvølgelig jeg gjort.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 bare pass på og ikke gjør det for mye.. bare et lite tips.. hehe..
Ruttetutt ヅ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 Får være litt tilbakeholden, ja....
Snøugle Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 19 uker (termin 1.8). Merket at ene puppen var litt fuktig i går. I dag var begge det, og kom en dråpe fra den ene. Får ta det som et tegn på at systemet funker og forbereder seg som det skal Takk for tipset om å ikke klemme, for en blir jo litt nysgjerrig! Har ellers vondt i venstre siden i dag. Rygg / side / fra hofte og opp til ribben. Tror det er mini som ligger der og trykker, men lett å bli bekymret for alt som gjør vondt...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 ja en blir det.. men så leste jeg det her inne et sted at det sku man ikke gjøre hvis en ville unngå "mer" lekking før og etter fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå