Jojo x3 Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Miner er to og fem. De har vokst fra de fjorårets og vinteren har vært ekstrem lang her iår, men nå våres det. Når begynner dine å bruke det?
blond Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Eldste brukte høstdress med ull under i minus 18 uten å klage, men da temperaturen steg til minus 10-15 syntes han det ble for kaldt. Jeg ville ikke kjøpt ny vinterdress så sent i sesongen, med mindre de var på tilbud. Kan vær det blir tilbud på mandag (Kvinnedagen), så følg med! :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg hadde ikkje kjøpt ny nå. Hadde heller da invistert i godt tykt ull å ha under. Det kan umulig være lenge til vår nå.. ull på ull på ull på ull..
Agehya Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Minsten bruker alltid vårdress om vinteren og. Hun har 2 eller 3 lang med ull under, og har ikke vært kald en dag. Problemet er at dressen er fullstendig utslitt nå, og de har ikke fått inn nye vårdresser her enda. Så nå har jeg sydd og lappet, og satser på at det holder til det er kommet nye dresser i butikkene...
Jojo x3 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 Var på nærmeste kjøpesenter og der kjøpte jeg ny vårdress. Kan ha varme klær under som dere skriver og ny vinterdress hadde jeg ikke investert i nå så sent i sesongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå