Gå til innhold

hater pruting!! jeg er alt for svak for sånt....fffff

Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut en trille jeg hadde for salg..kjøpte den på salg selv for 1200, ny koster den 1500.. brukt den så vidt det var to ganger, og likte den ikke særlig..så jeg la den ut til salg på finn til 800..burde vel ha høynet prisen,men jeg tenkte at denne ikke var så lettsolgt..

så kom det noen gamle folk hit, til og med nordlendinger (dere skravler mye:P) og de spurte om jeg ville la den gå for 700.. jeg sa jo nei, men etter langt om lenge så ble det da til det da..

hater å være så svak..men gjort er nå gjort!

En annen historie om meg og svakheten min er jo at det ringte en alarmselger på døra, som jeg sa nei til.. men som plutselig sto i gangen min og fikk meg til å skrive på papirene, heldigvis tok min kjære mann afære dagen etter å ringte å avlyste det..hehe.. jeg er jo livsfarlig!:P

Litt for naiv og godhjertet kanskje.. huff a meien, nå gikk akkurat bursdagsgava jeg hadde planlagt i dassen også..min mann blir 30 nå...hater å handle gaver til han:P UMULIG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen der gitt...

er altfor svak selv også.. De selgerne tar aldri et nei for et nei...

så av og til sier jeg ja bare for å få gått...:P

men bra mannen din ordnet opp da ;)

Mange som elsker å prute virker det som ja...:s

Skrevet

Vi er flere som hater både pruting og selgere ;) Har så fryktelig vanskelig for å bare si "nei", så jeg ender gjerne med å høre på selgere i en halvtime før jeg klarer å stotre fram at jeg ikke er interessert. Var et semester i Tanzania, og der bare lo folk av meg fordi jeg bare godtok en hver pris som ble foreslått for meg. (Det er liksom meninga at man skal prute på det meste der, noe som passer meg veldig dårlig!!!)

Skrevet

Jeg er akkurat likedan. Jeg kjøpte til og med et abonnement på Aftenposten da jeg var 18 år gammel. Er jo ingen 18-åringer som kjøper Aftenposten, vel? Var noen som solgte abonnement på et kjøpesenter og jeg lot meg selvfølgelig overtale.. Leste ikke én side, engang..

Og jeg er like håpløs når det gjelder pruting.. Min mor har alltid prutet på alt, og jeg kjente noen ganger at jeg synes det var flaut. Er vel derfor jeg verken klarer å prute eller si nei dersom noen pruter på ting jeg selger.

Jeg klarer som regel ikke si nei til noen ting jeg blir spurt om. Føler jeg må ha en god grunn til å si nei, ikke bare det at jeg ikke har lyst:) Det skulle ikke vært så vanskelig å si - nei takk:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...