La vita è bella <3 Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Uerfaren IKEA-handler som kjøpte en sånn en til jentungen i sommer, men da vi kom hjem så oppdaget jeg at selve innmaten som skal blåses opp ikke fulgte med. Ergelig, ja, men kom meg på IKEA igjen nå i februar, og fikk kjøpt den delen som skal blåses opp. Tingen er bare at det ikke fulgte med bruksanvisning (noe jeg mistenker fulgte med i første pakken jeg kjøpte?) - hullet er jo margestort! Hvordan har dere fått blåst den opp? Kanskje det fulgte noe med selve puffen som jeg ikke finner? Husker ikke, er jo en stund siden, og så jo ikke så nøye på den da jeg innså at vi mangla noe. Håper noen kan hjelpe meg!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Den skal blåses opp med hårføner..
La vita è bella <3 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Okei? Skal man bare holde føneren inntil hullet? For det er jo mindre enn en føner..
La vita è bella <3 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2010 Fikk det til! Stor stas da snuppa våkna fra formiddagshvilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå