Gå til innhold

23uker på vei mage bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fin mage:)

gratulere med ei lita frøken i magen også:)

Skrevet

Wow! Så fin ! Heldiggris. Er du førstegangs?

Skrevet

takker :)

 

Rottiemama; jepp er førstagnags :)

Skrevet

Så heldig du er altså. Jeg er 22uker på søndag, men ikke så fin mage. Men jeg er litt kraftig da, så kan være at kulen gjemmer seg inni der. hehe

Skrevet

den kommer plutselig..

husker jeg ventet og ventet på at den sku komme..

og plutselig var den der..

Nå ser jeg bare frem til den blir større,så den virkelig synes:)

Skrevet

Flott mage!! :D

Skrevet

takker mammaløve :)

Skrevet

fin og nusselig mage, jeg er sikkert større enn deg og er bare 12+3, hehe.. andregangs og får fort mage!

Skrevet

nåååw, jeg savner å være førstegangs jeg ;) får så fin mage da :D

nå er jeg 15+4, og har nesten større mage enn det, men mye er fett !!! huffda :(

Skrevet

takker :)

 

LilleToa <3 AugustBaby på vei!

 

Får tenke at det kommer noe godt ut av det :)

Skrevet

jaaada, jeg er veldig glad i magen min jeg ;) hehe, men jeg har bilder fra førstegangen, og DA var det bare babymage ;) hehehe...

 

men vi skal være glade uansett, og det er jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...