Gå til innhold

Noen som bruker Pilates ball til og trene bekkenet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som gjør det??

åssen gjør dere det??

Har dere ballen helt hard eller er den litt "pløsete"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som bruker det ?

Skrevet

Jeg ville bare skyte inn at hvis du har bekkenløsningsplager må du være forsiktig med å teste ut denne typen trening på egen hånd. Du kan gjøre ting verre. Så sant du ikke har avtalt dette med fysioterapeut eller lignende ja :)

Skrevet

oj...det har ingen sakt til meg gitt..

sitter bare helt vanlig på den men...

Skrevet

Fysioterapaut og kiropraktor anbefaler en slik ball når en har bekkenplager, selvom det heter pilatesball, betyr ikke det att en må trene pilates på den! Jeg går til fysio nå med bekkenplager og skal kjøpe meg en slik ball! Har fått øvelser jeg skal gjøre på den....men litt vanskelig å forklare dem her. Snakk med fysioterapaut om øvelser.

Skrevet

Ja det kan være at den er bra for å stabilisere bekkenet. Men jeg vil anbefale deg å snakke med en fysioterapeut for å i hvert fall få øvelser som passer for deg :)

Jeg fikk meg en liten overraskelse selv skjønner du. Tok en del yoga øvelser som jeg trodde skulle være bra for å stabilisere bekkenet. Men jeg presterte å gjøre meg selv ganske så vondt. Er bedre nå, men det er fordi jeg tar det med ro. Og har startet med bassengøvelser som jeg håper skal hjelpe ja.

Lykke til. Kjempebra at du trener under graviditeten i hvert fall. Det er kjempeviktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...