*Darkspotted* Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg skjønte ikke mye av kommunen sine sider. Når minste kommer i barnehage, hvor mye må jeg betale for henne? ^^
Elletuppa Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Hei i kommunen betaler du full pris for nr 1 på barn nr 2 får du 30% søsken rabatt og har du et barn nr 3 får du 50 % søsken rabatt
lille sprelle Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Enkelte kommuner har også 50% for 2. barn. Om du ikke skjønte det som står på kommunens sider, så kan du jo bare ringe servicekontoret til kommunen å spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå