Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Hei! Min datter er 4år, blir 5 i slutten av september - lurer på om neste år er da hennes siste år i barnehage? Når begynner barn på barneskole her i norge? Hun blir seks år slutten av september 2011, kan hun da begynne på skole i 2011? Har lettet overalt men finner ikke disse opplysningene noen sted.
Stolt tvillingmor Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 I all verden.... JA, hun skal starte på skolen i 2011!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Hørtes kanskje litt hysterisk ut, men prøver å finne ut av foreldrepenger etc og et års budsjett sammen med mannen min for når den nye kommer i juli. Hadde tenkt å kutte barnehageplass til hun på 4 ned til 50% eller mindre når jeg går ut i permisjon. Men ville bare gjør det om det var siste året hennes. Helt umulig å få mannen min med på å diskutere budsjetter og lignende og har endelig overtalt ham til å gjør det ikveld. Sitter på jobb og prøver å få kartlaget noen opplysninger før "møtet" ikveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå