Gå til innhold

Søskenvogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 22 mnd når lillemann kommer, noen som har erfaringer, trenger man søskenvogn? er jo dyrt om det ikke blir brukt, men hadde jo samtidig vært utrolig praktisk hvis vi skal noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje jeg hadde kjøpt en billig søskenvogn.. Jenta mi er 33 mnd og er veldig glad i vogna si, men hun er såpass stor at vi ikke bruker penger på søskenvogn,men hadde hun vært 22 mnd ville jeg nok investert i det. Se om du finner noe billig på finn.no :))

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jenta mi blir 2 rett før termin og vi har kjøpt ei brukt søskenvogn på finn. Betalte vel 500 kroner for den, synes det er verdt det selv om den kanskje ikke blir brukt så kjempemye :)

Skrevet

Vi har 21 mnd mellom våre 2 første, og vi brukte tvillingvogna en del i begynnelsen men ikke lengre enn 3-5 mnd, og da solgte vi den...

Jeg vil anbefale deg å kjøpe en type hvor du kan bruke vogna med bare en unge i!! Type phil&teds eller noe slik løsning...

Ikke velg en stor tung vogn, jeg snakker av erfaring...:)

Men vi kjøpte søsken brett som eldste stod på til å fra bhg, elsket det;)

(bedre kjøp enn vogna... men greit å ha begge i vogn når man skal noe alene, så jeg ville kjøpt en praktisk vogn:)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...