Lykkeliten 2 Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 enn forrige uke.. da kjente jeg dulting her og der, spesielt hvis jeg satt litt framoverbøyd. Denne uken har jeg kjent veldig lite liv. Et ørlite dult i ny og ne.. prøver å dytte litt i magen og spise litt søtt av og til for å få den lille til å sprelle litt men ser ikke ut til at det hjelper. Kan det være h*n har snudd seg og at jeg derfor ikke kjenner spark så godt?
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 hvor mange uker er du? så lenge du kjenner noe, så er det nokk bra med mini:-) de sover en del i 2. trim, å ja babyen kan ha snudd seg, sparker den innover er det ikke lett å kjenne, jeg vet!:-) måtte inn på føden å få full sjekk..følte meg ganske håpløs da ja;p om du blir virkelig redd å urolig ville jeg ha ringt j.m, stresset mor betyr stresset baby!
Lykkeliten 2 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Ja guri, det glemte jeg å skrive.. er 18+0 på vei så må jo ikke kjenne liv daglig. Men er så koselig å kjenne liv inni der så når jeg kjente såpass mye forrige uke, så forventer jeg meg sikkert å kjenne like mye denne uken og videre. Jeg ser det litt ann over helgen og prøver å være oppmerksom, den har nok bare snudd på seg . Takk for svar
Corneliuss Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Tips: ta med deg en liten papirlapp og en penn - og prøv å sette en liten strek for hver eneste gang du kjenner liv. Da ser du forhåpentligvis at det er liv oftere enn du tenker over. Hvis du allikevel synes det er for lite eller du allerede er ganske stresset over det, så ville jeg ha gjort som Lykkeliten skriver: ring sykehuset og hør med de. =O) Tror det er ganske normalt at babyene sparker litt mer en uke og litt mindre enn annen. Men bra at vi holder en liten sjekk med de allikevel ;-). Er jo vår jobb å forsøke (!) å passe på at de har det bra (eller får behandling om det skulle trenges).
Lykkeliten 2 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Tusen takk for svar jenter har kjent mye mer i helgen, så h*n har nok snudd seg tilbake .. kjenner godt med liv helt nederst i magen akkuratt nå, sååå herlig ! Skal på ordinær ul på fredag og er sååå spent, selvom vi ikke skal vite kjønn..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 husk at det ikke er før i uke 28 du SKAL kjenne liv daglig.. du er heldig som kjenner liv i uke 18 vi ljeg si, mange som må vente til uke 20 +.... jeg er i uke 28, og kan fremdeles gå en dag uten å kjenne noe særlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå