Anne-B. Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 ..da jeg ble med i FB-gruppa "Nei til at ølkranene stenger 1 time tidligere." Eller "We want Victoria´s Secret Stores in Norway." Eller "Norsk folkebevegelse for å få folk til å klappe på 2 og 4 i 4/4-takt" Full? Gikk i søvne? Dette er, ærlig talt, ting jeg ikke bryr meg om. Jeg må jo ha følt meg kul på et vis, siden det appellerte der og da. "Bjørn Sundquist Fanclub" søkte jeg opp selv. )
Gjest sug lut Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Inflasjonen i halvveis-engasjementsgrupper gjennom FB fører antakelig til at de om kun kort tid ikke lenger er interessante for media å referere til. Akkurat nå er det jo bortimot synonymt med meningsmålingsinstitutter, ser det ut til i enkelte media. Nå er ikke jeg på FB, da.
Anne-B. Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er der dessverre altfor mye, og har begynt å skjønne at min mangel på sosial liv begynner å skinne gjennom etter et par velmenende og sympatiske telefonsamtaler med venninner.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er selv et stolt medlem av "alle problemer kan og boer loeses med stein, saks og papir" eller noe i den duren, ha ha, og det er en av de mer serioese fb-gruppene jeg ser folk er med i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå