Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Skal flytte til Bergen snart, antagelig Åsane og lurer på om det er slike tilbud der? Evt hvor?
Mamma's trolljenter Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Pleier å være i kirke eller i nærheten av en. Vi går på nesttun og er ikke helt sikker på tilbudene i åsane men ring din helsestasjon så vil nok de gi deg infoen du trenger Velkommen til Bergen da
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Ja tror de har i åsane. og så vet jeg de har på nordnes i bergen sentrum.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Takk for det :-) Jeg aner ikke hvilken helsestasjon jeg kommer til å tilhøre, men det finner jeg sikkert ut etterhvert. Er veldig sosial av meg, så tenkte det kunne være en fin måte å bli kjent med andre småbarnsforeldre på og få bygget meg opp et nettverk :-)
Mamma's trolljenter Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Ja det er et supert tilbud!! De gangene vi kommer oss av gårde da;) hehe... Skal vel ikke være så vanskelig å finne ut hvilken helsestasjon nei, hvis du vet hvor du skal bo da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå