Gå til innhold

RASK slankekur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

DROPP det med at det ikke er bra osv, det driter jeg i nå....

Jeg trenger en kur som går FORT, bare for å få en kick start... etter det skal jeg over på en sunnere vei, men må bare ha en kick start for å få motivasjonen i gang :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, det finens ingen raske kurer som ikke gjør deg slapp, elelr som krever at du går på noe ekstra medikamenter/kostholdtilskudd. Du akn jo prøve ut sånne kick start dietter i form av supper og slikt, som allevo eller go123, men det beste (selvom du ikke vil høre det) er omlegging av kosthold og fysisk aktivitet...

Du akn jo sulte deg i 3 uker da, da går du ned masse, men mest sannsynlig vil du gå opp alt sammen og litt til så fort du begynner med hvardagsmat igjen...

Skrevet

Tja, jeg har gått ned ca fem kilo på en uke, (eller er det muligens ti dager kuren varer?) med en suppekur, kalt sykehusdietten eller noe sånt. (Google og du finner)

Du kan spise så mye av suppen du vil, hver eneste dag, og har i tillegg ulike ting du kan spise som varierer fra dag til dag.

Jeg var ikke slapp og trøtt mens jeg gikk på kuren, og magen og fordøyelsen var storfornøyde, men jeg skal ærlig innrømme at det ikke er mat som virkelig metter, og at du blir grundig lei av, og kurert for smaken av suppen for laaang tid fremover :)

Gikk forresten ikke opp noe da jeg gikk tilbake til vanlig kosthold igjen heller, men jeg var selvfølgelig bevisst på hva jeg puttet i meg, holdt kos til lørdag osv...

Lykke til med slankeprosjekt:)

Skrevet

hørt om den supprkuret, ja... kult å vite at den funker ;)

forstase du vektnedgang etter kuren? med vanlig sunn kost og aktivitet?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...