Gå til innhold

Jeg har fått time til 3d\4d ul i Tønsberg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har vært der? Og var dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går til han i sentrum. Kvinnedoktoren (Meg og Magen) Veldig fornøyd der ihverfall :) Jeg bruker han gjennom hele svnagerskapet jeg. Der er det også jordmor.

Skrevet

Mener du kvinnedoktoren? Har vært der to ganger i forrige svangerskap. Dr er fødselslege på sykehuset tror jeg. Kjempebra sted! Planlegger å ta ul der i slutten av 2. tri hvis jeg bare klarer å komme meg til Tbg. Mye billigere og bedre enn Majorstuaklinikken i Oslo =O)

Kos deg! =O)

Skrevet

Kvinnedoktoren i Tbg er sinsykt bra!!

Hadde full oppfølging av han (m/Jordmora) i forrige svangerskap. Han har Norges beste UL utstyr. GLED DEG!!

Du ser faktisk særtrekkene til den lille fra uke 27-28:)

Har vært der to ganger denne gangen også, og gleder meg til å hilse på den lille en gang til i uke 28. Da ser du virkelig hvordan hun ser7og blir seende ut, helt fantastisk!!!

Skrevet

vi har vært der med begge guttene våre:) og skal dit nå den 10 er da i 28 svangerskapsuke :)

han er super flink abselutt vært pengene og vært og dra til, han er ikke bare flink,men han er flink til og forklare og fortelle absolutt alt :)

så vi skal ditt til onsdag, gleder meg ja :)

Skrevet

Jeg skal om to uker, da i uke 25. Håper han klarer å se kjønnet!

Skrevet

han klarte og se kjønne på bebisen min når jeg var 15 uker :)

Skrevet

Det er på kvinneklinikken jeg har fått time:) Åååå.. Så gøy å høre at det er så mange som var så fornøyde der. Gleder meg masse til og se lille jenta:) Skal dit den 17.mars. Da er jeg 28+5 dager.

Skrevet

Kaster meg på de over her :)

Jeg er også hos meg og magen/kvinnedoktor og knall fornøyd med både jordmor og legen. De følger opp!

Lykke til :)

Skrevet

Ser ut til at det er total misforståelse her, må bare få si til HI at kvinneklinikken er på sykehuset, mens "Meg og Magen" som de andre refererer til er et privat alternativ til oppfølging i svangerskapet.

Har 2 venninner som har tatt 3D på kvinneklinikken/SIV og var kjempefornøyde, klare og tydelige bilder som de fikk med seg hjem og god tid med informasjon osv.

Jeg har vært på "meg og magen" samt ultralydklinikken på nøtterøy, men må si at han på nøtterøy hadde mye tydeligere 3D-bilder. Ikke så kornete og mer nøyaktig på å fryse bildet der babyen viser seg best frem, klippet og limet så det ble bedre enn det kunne ha vært. Han som tok UL på "meg og magen" var derimot mye morsommere.. han var seriøs og altså, men bildene derimot ikke fullt så bra. Kan jo skyldes ulike ting det da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...