Gå til innhold

Legekontroll eller helsestasjon....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er lite kontroller nå etter de nye reglene. Hadde første sjekk uke 12 -> neste sjekk uke 24. Kjenner ikke noe liv ennå...og synes det er greit med en bekreftelse...få høre hjertelyd :)

Men kan man gå både til lege og helsestasjon for sjekk...elller skal man velge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg går til begge deler jeg. Dette blir nok litt som du føler for selv, men vet at det er en del legekontor rundt omkring som foretrekker at du går til JM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...