vagabond Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Synes det er lite kontroller nå etter de nye reglene. Hadde første sjekk uke 12 -> neste sjekk uke 24. Kjenner ikke noe liv ennå...og synes det er greit med en bekreftelse...få høre hjertelyd Men kan man gå både til lege og helsestasjon for sjekk...elller skal man velge?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Jeg går til begge deler jeg. Dette blir nok litt som du føler for selv, men vet at det er en del legekontor rundt omkring som foretrekker at du går til JM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå