Gå til innhold

Uttak mandag:) Flere i ca samm tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off nå ble jeg dårlig...forstår så godt hvordan den følelsen er:-(..

.....men du...test dagen er faktisk ikke før på tirsdag og så lenge mensen ikke er komt er det fortsatt håp:-)..jeg har det likedan og det er ikke lett å komme seg opp igjen,men løpet er ikke kjørt...det er resultatet på tirs som avgjør...

Jeg snakket med ei idag som har vært igennom Ivf ...på hennes 2 forsøk hadde hun ingen symptomer i det hele tatt sånn som ved hennes første forsøk..fikk blødinger å var sikker på at løpet var kjørt igjen...hun gadd ikke teste engang...helt til ei venninne sa at hun måtte jo ta en test for å ha gjort det...hun tok en test på arb,110% sikker på at den var negativ...men hun fikk sjokk...den var faktisk positiv:-)....hun hadde og satt inn to egg og fikk en gutt:-)...så jeg tenker at her går alt an...vil ikke gi noen falske forhåpninger,men prøv å holde motet oppe litt til for det er tirsdag som er testdagen...ikke igår og ikke idag:-)..vi er forkjellige..noen har lavt hcg andre høyt...

Ikke noe nytt her..heldigvis ikke fått mensen ennå...men føler den er på vei:-(håper det ikke stemmer..

Får bare smøre oss med litt til tolmodighet så får vi ta det som kommer på tirsdag...positivt eller negativt...ikke ta sørgene på forskudd.

Uansett...skulle det bli negativt er det forsatt muligheter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi får bare håpe til det er slutt!! :)

Mensen har ikke kommet ennå heller her...og jeg kjenner disse stikkene med jevne mellomrom...mensmurringer tenker jeg....men håper så veldig på at det er noe annet på gang.....gruver meg til nok en søvløs natt før event den siste testen tas i morgen tidlig......TVITVI!!!!

Lykke til i morgen ebbe...tenker du er like nervøs som meg nå!! tenker på deg..

Skrevet

Er kjempe NÆRVØS!!!,men idag ser jeg antydning til mens så nå er det jammen ikke mye håp igjen her i gården:-(..akk det samme skjedde sist forsøk og..dagen før test kom der litt antydning til mens,rett etter negativ test dagen etter kom den for fullt...så tror løpet er kjørt for meg..:-(:-(..pokker så urettferdig altså...:-(

Har håp og tro på deg Lengter84:-)..hadde vært kjempe kjekt om du hadde fått en hyggelig overaskelse imorgen..:-):-)..:-)er sååå spent:-)

TVITVI!!!!!!!!!!!

Masse masse masse lykke til imorgen:-)

Skrevet

Da var testen tatt...negativ igjen:-(:-(for noe dritt!!!!!!!...er så skoffa og sint:-(....

Hvordan gikk det for deg da?

Skrevet

åå =( men alllldri mist håpet og ikke bli skuffa elr sint=) ikke tenk så negativt bare lev livet som om du aldri har vært på en forsøk og tok en test, ta det som en drøm og gå videre til neste...det er lett å si men vanskelig å gjøre men må bare prøv=)

på min andre og siste forsøk før jeg ble gravid gikk jeg til klinikken som en vanlig undersøkelse,ikke til ett spent håpfull forsøk:)

lovte meg selv at jeg tar det som kommer og hvis jeg fikk et negativt svar så skal jeg fortsette livet som om aldri noe har hendt..og gå på jobb som vanlige meg og en dag så kjøpte jeg sjookoloade og spiste mens jeg jobbet og der begynte jeg å kaste opp..herregud tenkte jeg,min ynglings sjolkolade som jeg blir kvalm av?? da sa alle som jobbet der ta en test,da jeg testet 3 dager før så jeg ett pluss da tenkte jeg ops det er jo positiv svar etter 5 årr=) nå har jeg en nydelig prinsesse som er 20 mnd i mine armer :)

nå skal jeg begynne med søskenforsøk etter påske, er spent men gir meg ingen håp denne gangen heller blir det ikke så blir det ikke..

det tar bare sin tid og tållmodighet:)

lykke til videre=)

Skrevet

Misunner ditt pågangsmot...hvor får du det fra?

Jeg vil så gjerne tenke sånn,men det går ikke..

Kjekt å høre at det klaffet for deg:-)Godt det er noen som får en happy ending:-)

Håper det blir en på meg og engang:-)

Skrevet

Kjære ebbe....så utrolig trist!!! Jeg vet så alt for godt hvordan du har det :(

Jeg har hatt en heeelt forferdlig dag selv. Jeg sto opp, ingen mens, tok testen og ved første øyekast var den negativ(turte nesten ikke se på den)....men så så jeg tydelig på den og kunne skimte en svaaak rosa strek der..har aldri sett en test med to streker i hele mitt liv! MEN jeg greide ikke tro det og turte ikke en gang skrive det inn her, fordi jeg følte på meg at det var noe galt......to timer senere begynte jeg å blø litt.....og nå er det nok over!! Kjempelei meg jeg!! Sykehuset sa at det kunne være en kjemisk graviditet, men at jeg bare måtte vente å se........

Skrevet

Off nei Lengter84..dette var så utrolig tris å høre..hadde sånn håpet på at du skulle teste positivt:-(

Dette er såååå utrolig kjipt:-(..

Jeg har nesten ikke sovet inatt...grudde meg så fælt for å teste idag...

Jeg så på testen med et halv øye(skummelt)...der var det ikke tvil

"ikke gravid"stod d...svart på hvitt...jeg ble så sint,lei ,frustrert og oppgitt..(grusom følelse)

Men du hadde en svak rosa strek sier du?

Hmmmmm jeg vil ikke gi falske forhåpninger,men har hørt så mangen historier om de som faktisk får blødinger,men er fortsatt gravid..hvis det ikke blir mer utav blødingen din kan det jo være....et bittelite tvi tvi:-)

Snakket med sykehuset... de ville undersøke livmoren min før et evt neste forsøk(3 og siste)Ble litt bekymra,men de sa det var ren rutine etter to mislykka forsøk..

Orker ikke tenke på noe nytt forsøk nå...men kan vel ikke gi opp heller...

Det er jo så utrolig mangen her inne som har vært igjennom dette mangen ganger og de fleste får det jo til til slutt:-)

*trøsteklem*

Skrevet

Jeg greier ikke annet enn å tenke på neste forsøk.....kan ikke gi opp nå...som du sier de fleste får det til til slutt- det skal vi også! Ikke sant? Utrolig hvor mye man kommer gjennom, når man bare må:(

Ja, et bittelite håp kan jeg ha.....men nei, jeg tror ikke den satt denne gangen, selv om det tydeligvis var velig nært!

klem

Skrevet

Det har du helt rett i:-)..vi må bare fortsette å håpe så finner vi nok gullegget tilslutt:-):-)..

Gir jeg opp nå er jo alt forgjeves..kanskje spiren sitter neste gang:-)

Skulle det ikke gå er jeg nyskjerrig på hausken klinikken...hører så mye positivt om den..:-)

Nå ser jeg fram til påskeferien og skal prøve å kose meg og slappe av...så får vi se om vi går igang igjen i april/mai..

At du var så nær denne gangen er jo et bra tegn...da får vi satse på at neste gang sitter den skikkelig:-)..

Klem

Skrevet

Ja, kanskje vi ender opp i samme uke neste gang også da! Har vært hyggelig å følge deg:)

Vi får holde kontakten:)

Skrevet

Ja det hadde jo vært kjekt:-)..alle gode ting er 3:-)

Ja klart vi må holde kontakten..høre hvordan det står til nå når vi er ute av denne rugebobbla :-):-)

Tenkte jeg skulle beg på bidronning gele og wild yam...har du prøvd dette noen gang..?

Skrevet

Nei, har ikke prøvd dette, men har tenkt på det ja....og blodfortynnende....alt må prøves:)

Like frustrert ennå jeg da....ingen skikkelig mens og enda svakere test i morges......tenker det var en "stang ut" dette her....men da vet jeg hvertfall at jeg er mottagelig....kanskje det går bedre på tredje forsøk ja!!!

Vet du om det er kø på Haugesund...eller tror du vi kan komme i gang i Mai?

Skrevet

Kan tenke meg du har det tøft nå...å gå å ikke vite noe,teste og enda mer venting...jeg testa neg å kommer liksom videre på en måte...tenker på deg og håper du får et svar nå etterhvert:-)..men ja...du er tydeligvis mottakelig det har du jo fått svar på å det er jo godt å vite:-)..jeg har aldri hatt antydning til noe og det er frustrerende å ikke vite om jeg funker eller ikke liksom:-/..så det er jaffal positivt for deg oppi dette her..men er sikker på at det er tøft for deg...

Jeg spurte ang neste prøving i haugesund...forstod det var bare å ringe ved neste mens å gå igang:-)ikke noe kø:-)..jeg skal først få sjekka livmora mi så får vi ta det derfra...

Jeg skal ha en prat med legen, for denne gang ønsker jeg å prøve albyl-e og en aen medisin som skal være bra for de med endometriose:-)...ja her skal alt prøves:-)

Ikke vits å spare på noe:-):-)

Håper du får et klart svar på testen din imorgen:-)..så du slipper å sitte på pinebenken ennå lengre...;-/

Skrevet

Puh, da var det over.....mensen kom i kveld......så sånn gikk det! Nå skal jeg komme videre....

Godt å høre at det ikke er kø, da blir det forhåpentligvis nytt forsøk i beg på juni.....

Bra at du får sjekka opp litt mer og at du har mot på forsøk nr tre!!

Klem

Skrevet

..ikke noe kjekt når mensen kommer,men det må jo være helt pyton sånn som du hadde det og..å verken vite det ene eller det andre..nå kan du jaffal komme videre:-)..

Vet ikke helt når vi evt beg på 3 forsøk,kommer litt an på denne undersøkelsen jeg skal ha..men håpet at jeg denne gangen fikk det til å klaffe med ferien..

Jeg har en tøff jobb med mye stress,tunge løft og lange dager..så jeg orker ikke gå igjennom alt dette igjen + jobben...så endten kommer jeg til å ta en liten sykemeld eller så prøver jeg å få det til sånn at jeg har feri fra uttaksdagen til testdagen...

Virker sikkert pinglete av meg,men synes dette har vært beintøft denne gangen...

Skrevet

Vet du hva ebbe, det støtter jeg deg fullt i!! Dette er en stor påkjenning og føler du at du trenger sykmelding så skal du kreve det. Det viktigste av alt i livet nå, er jo å bli gravid! Jeg føler det hvertfall sånn, og kommer til å sørge for å ha fri neste forsøk....mest sansynlig har jeg sommerferie neste gang....Haugesund kunne ikke love at vi fikk komme i gang på neste mens, men de trodde det...

Jeg har også følt at denne rugetiden har vært alt for mye stress...jobben har tatt på...synes det er tøft å kombinere forsøk og jobb..hvertfall når man jobber med mennesker og skal være tålmodig og i godt humør....

Det var virkelig fælt å oppleve å nesten bli gravid....fikk helt sjokk når testen viste svak positiv, men greide virkelig ikke å glede meg...jeg bare visste at det var noe galt...huff for en påkjenning, er helt utladet nå. I natt drømte jeg at jeg fødte en nydelig baby.....fælt å vokne opp fra sånne drømmer:(

MEN du jeg kom på det i dag at jeg glemte å si GRATULERER MED DAGEN på mandag!! :)

Skrevet

Ja det er helt sant...det viktigste er å bli gravid...så får jobben klare seg selv den perioden...godt å høre at du er enig:-)..

Off jeg syns så synd på deg som måtte gjennom det der...er ille nok å få negativ test om en ikke skal ha "hakk i plata" å gå å vente å grubble fordi testen er verken eller..det må ha vært knall tøft:-(

Nå er det bare å se fremover til neste forsøk...da sitter det skal du se:-)

De kan vel ikke love noe,men jeg forstod det slik at det var bare å gå igang med neste forsøk...hvis livmora mi var ok,kunne jeg bare beg rett på ny beh fikk jeg beskjed om...så jeg tror nok dere får beg når dere er klar:-)

Vet du om de stopper forsøkene i sommerferien?kom plutselig til å tenke på det..vet de "stenger" i påsken..

Blir spennende¨å se om vi havner ut samtidig,hadde jo vært kjekt:-)

Drømmer ja..jeg har hatt et par sånne drømmer selv...å det er grusomt å våkne opp til "hverdagen" igjen...Hadde vært intr å kunne tyde drømmene...vite hva de betyr..

En dag blir det virkelighet ..må bare være litt tolmodige:-)

Tusen takk skal du ha:-)..ja der var jeg jammen 34...du verden så tiden flyr...skulle gått an å bremst tiden litt:-)

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...