Gå til innhold

Uttak mandag:) Flere i ca samm tid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia..vi ska til haugesund ja,blir spennende dette:-)

Jeg var på ul her hjemme denne gangen,sist gang var jeg i haugesund.

Greit å slippe å reise helt til haugesund bare for å ta ul..:-)

Det gikk greit,skulle være noen lovende egg sa han:-)

Skal ta ovitrelle halv elleve ikveld så er det bare å vente til mandag...håper alt går bra denne gangen:-)

Dette er mitt 2 forsøk,har du hatt noen forsøk tidligere?

Ja dette er er mitt andre forsøk også, men fikk ikke innsett sist. Nå er jeg livredd for at det skal skje igjen!! Jeg fikk ut bare tre brukbare i går:( Og de lette lenge før de fant en bra celle hos mannen min (de skulle lete videre, men vi vet ikke mer ennå)......er sååå nervøs!! Hvordan gikk det for deg i går?

Krysser fingrene og alt jeg har for dere,men dette skal gå bra:-)..tenk positivt..du fikk ut 3 og 3 er mer enn ingen..blandt de 3 kan den lille spiren være:-)..de klarer nok å finne noen gode svømmere og..må prøve å tenke positivt selv om det ikke er enkelt..Håper virkelig at det ordner seg for dere..

Jeg fikk ut 8..vet ikke noe om kvalitet eller om det er noen som kan brukes ennå:-/...

Sist fikk jeg ut 19 egg,men kun ett som kunne brukes.

Forstod igår at mangen ikke alltid var best,bedre med ett-to gode enn 10 dårlige;-)

Dette er bare sååå nærvepirranes!!...krysser fingrene for oss begge...måtte det bli to små spirer:-)

Dere skal vel opp igjen på onsdagen dere og?

Ønsker dere masse masse lykke til:-)

Annonse

Krysser fingrene og alt jeg har for dere,men dette skal gå bra:-)..tenk positivt..du fikk ut 3 og 3 er mer enn ingen..blandt de 3 kan den lille spiren være:-)..de klarer nok å finne noen gode svømmere og..må prøve å tenke positivt selv om det ikke er enkelt..Håper virkelig at det ordner seg for dere..

Jeg fikk ut 8..vet ikke noe om kvalitet eller om det er noen som kan brukes ennå:-/...

Sist fikk jeg ut 19 egg,men kun ett som kunne brukes.

Forstod igår at mangen ikke alltid var best,bedre med ett-to gode enn 10 dårlige;-)

Dette er bare sååå nærvepirranes!!...krysser fingrene for oss begge...måtte det bli to små spirer:-)

Dere skal vel opp igjen på onsdagen dere og?

Ønsker dere masse masse lykke til:-)

Alle tre ble befrukta, jeg er overlykkelig!!! Håper delingen også blir bra, sånn at det blir innsett i mårra! Hva med deg, har du hørt noe mer om befrukning??

Jaaaa måtte det blir to små spirer!

Lykke lykke til til deg også i mårra!

D va godt å høre:-).nå ble jeg kjempe glad på dine vegne:-) :-) :-)

Vi var oppe i dag..av de 8 var det kun ett som hadde delt seg optimalt så vi fikk satt inn det ene da jaffal...håper det er gullegget:-)

Hadde håpet på noen frys,men men det skulle ikke gå denne gangen heller:-/...,men skal være veldig fornøyd med at det jaffal ble ett brukbart:-)

Nå håper jeg..håper håper håper jeg at kroppen min klarer å ta vare på dette egget sånn at det vokser seg til en liten spire...det hadde vært såååååååååå kjekt...

Hvordan gikk det med deg idag da?

Gratulerer som ruger!!!

Så bra at det hvertfall ble et brukbart.....tvitvi for at det er gullegget!!

Jeg fikk et som var optimalt og et todelt, og de satt inn begge to! Det er fantastisk å endelig være ruger. Har bare drømt om det i mange år!!:)

Hyggelig å følge hverandre videre nå da! Kjempegøy at vi var på sykehuset i Haugesund begge to i dag:) Og ser du er fra Klepp....vi bor på Bryne:) Kanskje vi kan trille sammen en vakker dag:)

Såååååååå kjekt :-) :-)..Gratulerer sååå masse til deg og:-)dette er jo bare sååååå spennende:-)...kjekt du fikk inn to:-)blir kanskje to spirer hos deg da hihi;-)

xxxxxxxxxx krysser alt som kan for at vi kommer til å lykkes denne gangen:-)

Ja vi bor på klepp..dere på bryne?så koselig da..ikke lange halten hvis dette klaffer å vi må ta ut trilletur:-)...

Nå får vi kose oss som rugere å håpe disse to ukene går fort så vi får teste:-)

Per dags dato er vi jo gravide;-)

Skal du tilbake i jobb imorgen?

Ser noen her på forumet snakker om at det er viktig å ta det med ro etter innsetting,men på sykehuset sa de nei...er livredd for å gjøre noe feil:-/

Ja det er det virkelig!!! :)

Jeg også er livredd for å gjøre noe feil.....turte nesten ikke gå på do etter innsett vettu...haha, alt man får seg til å gjøre! Nei må vel bare innfinne oss i at vi har gjort vår del nå. Skal bare få nok søvn, spise sunnt og ellers oppføre meg normalt. Men ja, skulle tenkt meg å kunne tatt det litt mer rolig i denne tiden...men jeg skal tilbake til jobb med en gang. Heldigvis snaaart helg da!

Heisann..hvordan går det med deg i rugetiden?

Nå har vi vært rugere i 9 dager og det nærmer seg test...er suuuuper spent,men tørr ikke håpe for mye heller...blir jo sååå utrolig skuffa og lei hvis den blir negativ;-(..men prøver å tenke postivt da;-)

Annonse

Jo det går bra, men jeg er som deg VELDIG spent!!

Kjenne jeg blir nervøs bare jeg tenker på det.....vil så gjerne se en positiv graviditetstest for en gangs skyld!! :) Blir så lei meg viss det ikke blir.....Når skal du teste ebbe? Når kan vi tidligst teste....hmm, jeg vet ikke en gang om jeg tørr teste når det kommer til stykke....er så redd for at det skal være over...

Off ja dette er nesten tortur..Jeg har hatt lyst å teste siden igår(onsdag)..men har klart å la være å kjøre innom apoteket for å handle mer tester:-P..vet ikke om det hadde vært noe resultat heller enda...men er sååååå SPENT!!!

Skal teste på tirsdag,men kommer nok til å ta en test på mandag..Jeg fyller år på mandag så det hadde vært en utrolig hyggelig bursdagsgave:-)..men er LIVREDD for at det blir negativt:-(...kommer til å bli sååå lei meg da:-(..vi har prøvd i 5 år nå og syns det er på tide med et positivt resultat:-/

Fikk mensmurringer igår kveld og var sikker på at løpet var kjørt,men var heldigvis fin igjen imorges,men nå begynner det igjen:-(..fy filler hvis det er mensen:-(:-(:-(..får bare klemme igjen så godt jeg kan:-/

Merker du noen symptomer på noe?

når skal du teste?

Hååååper vi klarer dette:-)

Å ja hvilken herlig bursdagsgave det hadde vært!! Krysser fingrene for at du får en fantastisk dag, med positiv test:)

Jeg tror kaaanskje jeg tester søndag...hvis ikke venter jeg til tirsdag (pga av en stress dag på jobb på mandag).....SPENNENDE!

Symptomer vet jeg ikke om jeg har...har vært oppblåst, hatt ømme pupper og kvalme helt siden uttak...så tar ikke det som noe tegn akkurat...

Har du noen tegn da?

Ja vi skal holde dere oppdatert anonymee:)

Du har jaffal noen graviditets symptomer du da:-)..blir såååå spennende dette her..

Jeg har vært oppblåst og litt trøtt bare,har hatt en god magefølelse,men den er ikke så god nå lengre:-((pga av mens smerter)

Pluss at denne cyklogesten gjør meg og ganske forvirra:-/

Men, men så lenge mensen ikke er kommet så håper jeg for fullt:-) ,

Håper disse dagene går fort:-) og at vi får masse "graviditets symptomer":-P..

Tusen takk Anonymeee,skal oppdatere ja:-)

Ha en fin rugehelg:-):-)

Klarte ikke å vente lengre..testet nå ikveld....NEGATIVT:-(:-(....

treger meg ihjel nå...men så lenge mensen ikke er komt er det vel fremdeles håp???????????????...og testdagen min er jo egentlig på tirsdag....kjenner jeg er ganske knust nå:-(...

Å kjære du IKKE ta sorgen på forskudd da!!!!

Det er ikke mange som får HCG så tidlig vettu, vi er jo bare på dag 9 ennå vettu. Har hørt at innsett-dagen er dag 0....

Skjønner likevel det ble et lite støkk altså, negative tester er grusomt!!! Jeg synes du skal ha masse håp ennå ebbe....!!! Så lenge mensen ikke er kommet og vi ennå er så kort på vei i rugingen...kan vi ikke stole på negative tester! Må innrømme at jeg har vært inne på tanken med å teste i morgen tidlig,,,,men nei...nå tørr jeg ikke!

Har mista alle tegn og symptomer nå...og den gode følelsen er byttet ut med skikkelige nerver.....

Lov meg å hold deg positiv en stund til......sant??

En stor klem til deg!

Jeg vet jaffal at jeg ALDRI skal teste før tiden igjen!!!Det var dumt av meg,men klarte ikke la være:-(..off hele fredagds kvelden gikk rett i dass...jeg og mannen hadde kjøpt inn masse god mat og skulle raclette oss og kose oss skikkelig...istedet ble det en trist og lei kveld:-(:-(...bare for at jeg MÅTTE ta den der testen sånn alt for tidlig.

Men alt virker litt bedre idag heldigvis...dette skal ikke får ødelgge helgen min!!Jeg klamrer meg til håpet så lenge mensen holder seg unna:-)..

Jeg har ikke heller noen symptomer på noe..skikkelig irriteranes!:-(

Går og kjenner etter om puppene beg å bli ømme..men nei..ikke er jeg kvalm heller..,men for all del det er jo ikke alle som får graviditets symptomer så tidlig heller da..:-)

Vi MÅ prøve å være positive så lenge det er håp..for det er det jo absolutt ennå:-)

Ang testen din...det kan jo være at du er heldigere enn meg, det var ikke meningen å skremme deg med "teste prosjektet" mitt:-(...,

Du skal vel egentlig teste på tirsdag du og?

Jeg skal være positiv en stund til og smøre meg med tolmodighet:-)..tenkte meg på en liten shopping runde...det pleier jo alltid å hjelpe på humøret:-)

Tusen takk for støtten Lengter84:-)

Krysser fremdeles alt jeg har for at det skal gå bra for oss begge:-):-)

Godt å høre at det går bedre da! :) Dere får kose dere i kveld isteden:) Vi skal spise god mat og se farmen:) Ble det noe fint på shopping-runden??

Ingen tegn til tanta.....jeg er redd hver gang jeg går på do jeg nå...huff!

Ja jeg skal vel teste tirsdag, men våger meg kanskje på en test litt tidligere...men jer må innrømme at jeg er veldig redd nå ja!

Av symptomer kan jeg kjenne litt stikkinger i nederste del av magen i dag....kjente lignende når jeg gikk på hormonene sist gang.....men dette kan jo være så mangt....

Skal du ta blodprøve eller bare hjemmetest på tirsdag?

Ble noen nye pynteputer til sofaen og noen pynteting..blei ikke noe klær..fikk så dårlig tid:-/..

Ja ikveld er det farmen og god mat her og:-)..skal nyte lørdagskvelden fullt ut:-)

Jeg er jo helt ekstrem...springer på toalettet hele tiden for å sjekke..like skummelt hver gang:-/..men så langt har det gått greit heldigvis:-)

Stikkninger nederst i magen kan jo være et veldig godt tegn:-):-):-)

Jeg tester hjemme..så får jeg evt ta blodprøve hvis den blir positiv..

Du får ha en kjempe fin lørdagskveld så får vi ha lykke til på tirsdag...eller før:-)

Så fint med nye interiørting......elsker å kjøpe sånnt, har en interiørblogg også:)

Huff her går det ikke så bra altså...tok en test i morges....negativ:( Tenker at løpet er kjørt nå jeg...står på testen at om du tester 2 dager før forventet mens er det 90 % sikkert resultat....kjempelei meg!!!

Jeg som hadde en så god følelse også.....kjenner det stikker noe helt utrolig i dag også... aldri kjent det så sterkt før- vondt!!...Det er vel bare tanta som er på vei...verre enn aldri før! Ååååååå!!!!!!!!!!! Skal prøve å holde håpet oppe litt til......selv om jeg kjenner at jeg tviler sterkt....

Noe nytt hos deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...