Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Er det noen som vet hvordan det er på barsel der nå? Regner med at det fremdeles er stengt for alle andre enn far og søsken, men er det lov til å ta babyen med seg ut av avdelingen? Det er jo ikke lenger noen fare for SI... En tante av babyen kommer langveisfra og håper virkelig hun kan få se babyen før hun reiser igjen! Går på overtid nå, så regner med/ håper på at babyen kommer i helga og tanten må reise igjen tirsdag kveld. Huff.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Det burde vel ikke være noe problem. Er jo din baby:) Ring dem og spør da vel.
3småtroll♥ Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Tror forbudet er der enda, men er jo ikke noe problem hvis du går ut i gangen og møter henne der;) Der er det jo sofaer å sitte i også Hvis ikke det er forbud mot å ta ut babyen også da, men det burde vel kunne gå så lenge du er i form til det da!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Takk for svar :-) Jeg vet at det har vært forbud mot å ta med babyen ut også, men det var mens SI herjet. Nå er det vel bare besøksforbud fordi det er roligere og mer behagelig for de ansatte og dem som ligger på barsel tror jeg... Satser på at jeg får ta med meg babyen ut da, det burde jo ikke være noe problem det når en del reiser hjem med babyene sine samme dag som de føder uansett! HI
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Vet at forbudet mot besøk fortsatt gjelder. Vær obs på at man må ligge minimum to dager etter fødsel i Skien. Får faktisk ikke lov til å reise hjem! De er ganske strenge der:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er førstegangs også jeg så aldri verden om jeg hadde turt å reise hjem samme dagen!! Skal lære noen teknikker på forskjellige ting først hvertfall :-) Vet du med sikkerhet om forbudet også gjelder å ta med babyen ut på gangen annie 12:24 ? HI
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Nei, det har jeg aldri hørt at skulle være forbudt:) Hadde tenkt å gjøre det selv for kan aldri tenke meg at vår foreldre er villige til å vente så mange dager før de får se barnebarnet. Men du kan jo bare ringe å spørre dem. Syns forresten det er deilig at det frotsatt er besøksforbud der. Godt å bare tenke på seg selv og den lille de få dagene. Lykke til med fødsel.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Da satser jeg på at det er lov :-) Har noen besteforeldre til babyen som er nesten like utålmodige som meg nå ja, så vil tro de hopper i taket dersom de kan komme likevel. Jeg har nemlig sagt at det ikke er lov til å ta med babyen ut også! Jeg synes også at det er deilig med besøksforbud på selve avdelingen. Ser ikke for meg at det er noe koselig å få alle tanter, onkler, søskenbarn og alle mulige andre rennende de inn når jeg akurat har født og er sliten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå