Gå til innhold

Barbering før 6-ukerskontroll..hihi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på 6-ukerskontroll idag og syntes det var nødvendig å barbere meg langs bikinilinja først. Tok til og med leggene, skal jo blotte de og. Begynner jeg bli forfengelig mon tro? Nå skal det sies at legen min er en veldig kjekk, ung sørlending som har forvillet seg til stedet der jeg bor. Han er så hyggelig at jeg alltid gleder meg til å gå til han (synd at jeg ikke er gravid lenger, nå blir det betraktelig sjeldnere enn før)!

Komiske greier, jeg er ikke akkurat den som er nøye med å barbere meg til vanlig, men når jeg skal til legen, ja DA så...hehe:) Vel, noen små gleder må en hjemmeværende småbarnsmor ha, ikke sant??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har legevenner som har pratet om dette. De synes det er litt komisk, men sier at de fleste "unge" jenter/damer kommer nyfrisert til gu.

Gjest sug lut
Skrevet

Vindihåret - men ikke vind i DET håret, liksom?

Skrevet

:-D

Tviler på at legene bryr seg så voldsomt om man har hår eller ikke.

Skrevet

Hehe, jeg personlig synes at det er en smule ubehagelig med kjekke unge leger som tar GU :P *Blush*

Skrevet

Hihi, vind i håret ja, men kun på hodet:)

Nå har jeg ikke akkurat tatt alt, men kun de store hårtustene som stikker utenfor trusekanten. Tipper samboern min setter pris på det, om legen ikkebryr seg (og det gjør han neppe) :) At han er ung og kjekk gjør det jo bare artig å gå til legen synes nå jeg...!

Skrevet

Om du klare barbere dæ nedentil, trenge du nåkk ikke nån Gu ;)

Dn tar man bare om man har problema nedentil etter fødsel, med stingan osv.

Litt småsykt at du stæshje dæ opp å velge ta en Gu du ikke trenge :P Men, men, alle har sine lyster :P

Skrevet

Jeg vil vel ikke kalle det forfengelig å stusse store hårtuster som vokser utenfor trusen.

Skrevet

Hehe, kanskje ikke Tøystipp ;) Men hi fortelle jo at ho vanligvis ikke barbere verken leggan eller nedentil, så da e d jo å stæshe sæ opp for legekontrolln ;)

Skrevet

Hehe.....tipper ikke mannen min hadde blitt så imponert om jeg ikke barberte meg der nede utenom når jeg skulle til legen. ;o) Har ingen behov for å imponere legen min med nyfrisert underliv.

Og som en annen skrev, klarer du å barbere deg nedentil trenger du neppe GU. Så fremst du ikke veldig, veldig gjerne vil da, med tanke på den pene legen og en hjemmeværende småbarnsmors gleder, haha... ;oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...