Krysta-2nydeligesmå Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Tenkte jeg skulle begynne med velling på kvelden til lillegutt, men det er jo umulig å få tak i. Noen som vet om noen steder som selger???
It's all about me Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Obs i Lillestrøm har Hipp maisvelling fra 6 mnd, ellers må du til Sverige.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Mekk sjøl F.eks 200 ml mm/mme og nån ts først med grøtpulver, som du øke til ss etter nån daga Da kan du variere med masse grøtsorta, å dm blir aldri lei Gutten min elska velling fra flaska helt til han blei rundt året
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 Takk for svar:) Var på OBS, Vinterbro, men der hadde de ikke... Orker ikke reise helt til Sverige, så da blir det tur til Ultra!!
Gjest ->>- Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Altså, ring dem og sjekk først, er en stund siden sist jeg handlet velling - men de tok inn Semper-velling da i hvert fall.
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2010 Da gjør jeg det:). Takk igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå