Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er nettopp klar for andre trimester. 12+3. Var på kontroll da jeg var 12+0 og fikk ta innvendig UL pga lavt stoffskifte og kunne se en hel fin baby som sprellet med bena og vinket med hånden og stupte kråke! men igår kveld og idag morgen kom det litt lysebrun utflod... Er det vanlig også i uke 13? Jeg liker å tro at alt er i orden ettersom vi så en aktiv fin person der inne for bare tre dager siden. Hva ville dere gjort?? uansett var det fantastisk å se at det er noe der inne som til og med beveger seg med armer og ben!
Corneliuss Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Det går sikkert bra, men du kan jo event ringe legen din om du er veldig urolig. Hvis det er lysebrunt og ikke lyserødt så er det nok gammelt blod. Har du vondt i magen da? Det er heller ikke unormalt å ha litt blødninger i svangerskapet. =O) Nei, jeg tenker at dette går sikkert helt fint. Men det er jo bare du som kjenner på kroppen hva du føler og har sett hvor mye blod det faktisk er.
Tulle06ogPrins10 Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg fikk beskjed om at brunt var gammlet blod og stortsett ikke noe å være redd for. Fikk også beskjed om at jeg kunne få litt brun/rød utflod etter en innvendig UL. Så det er helt sikkert ikke noe å være redd for.
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2010 Har ikke vondt nei. :-) og det er absolutt bare lyst brunt, ser ikke ut som noe blod der inne. Kan jo hende noen blodkar ble sprengt eller noe der inne da jeg tok innvendig UL for tre dager siden? Ser bare ut som lysebrun utflod...
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 Så godt å høre! takk begge to for fine svar ) nå ble jeg beroliget. God helg :-D
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Vil bare si at det er veldig normalt med litt blod/brunt utflod etter at man har innvendig UL, fikk du ikke beskjed om det? Det er fort gjort å spenge et blodkar der inne for de blir ekstra skjøre når man er gravid. Dette går nok fint skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå