Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Åssen vogn hadde dere? Kombi eller duo? Hvordan var det med plass på vinteren mtp pose?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Kombi. Da vinteren kom hadde hun blitt for stor for bagen, men hadde rein- og ullskinn under voksiposen.
♡ A & E ♡ Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har hatt kombivogn til begge mine barn, et født i juli og et i juni. For ca en måned siden ble det liten plass i bagen så da har jeg tatt ut bagen og festet vinterposen i sportsdelen. Går helt greit
Hikken Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Simo kombi. Hadde fin plass til voksi eller skinnpose i bagen ) Byttet allikevel til sportsdel i januar fordi frøkna lå og smalt og kjefta i vogna fordi hun ikke så noe ;o)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Har brukt duo, til alle ungene. Juli, august og septemberbarn. Hadde vært fin plass til pose, men har bare brukt dyne og ullpledd. Aldri brukt pose
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 Da går jeg uansett for kombi jeg da Tok vekk bag'n når storebror var ca 6 mnd også, så kommer nok til å gjøre det med neste og.. Og da ligger jo bare posen i sportsdelen så =) Takk for svar =)
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har tfk joggster twist. Har fått ganske store barn, en i juni og en i august. Bytta over til sportsdelen da eldste var 5,5 mnd, da ville han opp å se. Minstemann ligger i baggen enda, han er snart 7 mnd, ca 71-72 cm lang. Har plass til voksi urban pose og ullpledd. Men nå er han ikke fornøyd med å ligge nede lenger så skal bytte over til sportsdelen i helga. Tipper han hadde fått plass i baggen i ca 1 mnd til.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 duo combi, en emmaljunga.. hun brukte baggen tom februar tror jeg det var.. da byttet vi til sportsdelen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå