Gå til innhold

Hvor store og tunge er deres barn mellom 2-4 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er så liten... når han var 2 år og 3 måneder så var han 86 cm og 12,2 kilo. nå er han 3,5 år og veier 12.5 og er 94 cm. syntes ikke han er så stor og han har alltid vokst lite. noen ganger hoppa ned en kurve på veksten osv..

Maten paserer veldig fort og han løs avføring hele tiden.

så jeg lurer på hvor store deres barn er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han 2 år og 2 mnd. Ca. 95 cm og 14 kg.

Skrevet

Synes ikke gutten din var så fryktelig liten, HI, men så er min omtrent samme str. Hs sier han er litt i nedre del av kurven, men ikke unormalt liten. Da han var 2 år og 3 mndr var han 88 cm og 12,2 kg.

Skrevet

Yngste er 3 år og 2 mnd.

Han er ca 105 cm høy og veier 19 kg.

Skrevet

Han er 3 år og 4 mnd og veier 17.5 kilo nesten og er ca 102 cm.

Han er langt i fra lubben, men alle barn er forskjellige i kroppen.

Skrevet

Nesten 2,5 år. 15,6 kg, litt usikker på høyden. Ca 93 cm tror jeg.

Skrevet

2 år om noen dager, og 13,5 kg. Vet ikke hvor lang hun er, men det måler vi vel på 2-års kontrollen :)

Skrevet

Gutt 3 år og 2 mnd, ca 100 cm og 16 kg.

Skrevet

Min gutt er 3 år og 4 mnd.. Han veier 16 kg og er 1 m høy..

Skrevet

Gutten min var 12kg og 87cm når han var 2år, han hadde også masse løs avføring. Han er tynn den dag i dag men vokser i lengda ;)

Det du burde sjekke er om det er noko han ikkje tålar sida han har løs avføring. Gutten min er nemlig laktose inntollerang, så prøv laktoseredusert eller laktosefri mjølk til han og hold han unna andre mjølkeprodukter. Det er mjølk i ein eller anna form i veldig mange varer så les på innholdet. Sjå om det vil bedre avføringa. Du burde sjå forbedring veldig fort!! Dei trenger ikkje klage over vondt i magen for å ha det, gutten min klaga aldri før me fant det ut og han skjønna at det var faktisk mulig å eta mat uten å få vondt i magen.....for han var det normalen bare.

Syns ikkje det var så lite eg, jenta mi var ikkje 12kg når ho var på den alderen og lengda var så vidt passert 80.....

Skrevet

ps. gutten min blir 6 år nå og er ca 120cm og 19kg......

Skrevet

3,8 år: ca 16 kg og 100 cm

Skrevet

snart 2 - 11,2 kg og 86 lang

Hun var pre- og dysmatur ved fødsel.

Skrevet

Lillemor er 2 år og 8 mnd og veier 12,5 kg og er 88 cm

Skrevet

Han blir fire i juni og er 98cm og veier 15kg..

Skrevet

Gutt, 4 år, 111 cm og 19 kg.

Skrevet

Ikke sikker på høyden, men lang og slank - 15 kg. Blir 4 år i April

Skrevet

Jentene mine er 4 år

Hun ene er 13 kg og 93 cm, hun andre er 11,5 kg og 90 cm

Gjest 5 andre
Skrevet

Har ei på 2 år og 3 mnd. Hun er 87 cm og 11 kg.

Guttungen på 3 1/2 er 104 cm og 16 kg.

Hvis han har løs avføring hele tiden. har du sjekket om han har noe overfølsomhet for laktose eller gluten? Hva sier helsesøster?

Skrevet

Jente 3 år og 2 måneder veier ca 14 kg, høyde er jeg litt usikker på, men kanskje rett under meter'n.

Skrevet

2 år og 5 mnd gammel jente. 85-86 cm og 12,5 kg.

Skrevet

Mine er små, nette og slanke.

Minsta var på sin 2 1/2års kontroll 12,5kg og 92cm( lang, men tynn), 4 1/2åringen var nå 14,8kg og 98cm.

Skrevet

har tatt blodprøver og de har vist svakt positivt men jeg aner jo ikke på hva, skjønner ikke noe av det der jeg.

han har jernmangel, har jenrn på 2.8 og har nå også kyssesyken.

men jeg lurer på om han har gådd ned i vekt. har veid han sammen med meg og da trodde jeg han veide 13.5 men ikke sikker.. skal i værtfall på vekt og vekst kontroll hos legen om 6 uker for og se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...