Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Fersk laksefilet fra Rema, kokte poteter, brokkoli og blomkålsgrateng og agurksalat. Way to much? 3 personer skal spise. Blir muligens dessert og.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Høres jo greit ut det, men jeg lurer fælt på hva den blomkålsgratengen gjør der? Den hadde jeg nok droppet, tenker jeg - er litt malplassert??
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Hehe, det var en av gjestene som foreslp den gratengen.. Faktisk. Så tenkte jo helst å servere noe de liker da.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Ja, særlig hvis det er sånn ferdigkjøpt blomkål/brokkoli-sak fra frysedisken. Den er jo ikke god. Holder med agurksalat, eventuelt rømmedressing til.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 I all verden... Jeg hadde uansett droppet den gratengen. Blir merkelig med hvit saus til laks... I tillegg pussig med agurksalat, grateng og brokkoli som grønnsaker....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Ja, kanskje det bare blir poteter og agurksalat da.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Lag litt grateng og, agurk er jo mest vann. Jeg spiser alltid laks, potet, agurksalat OG grønnsaker til. Dampet brokkoli e.l. For å få i oss 5 om dagen må i hvert fall alltid vi ha grønnsaker til middag. Jada, potet er og det, men mest karbo... Når det er sagt, så synes jeg sånn ferdig grateng smaker hoggorm :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå