Gå til innhold

Se her jenter !!!!

*Bluberrypai*og 3 prinsesser=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta en kikk på denne nettsiden

www.byttesentralen.no

Dette er en kjempebra greie og jeg håper flere av dere kan tenke dere å levere inn ting til salg(dere får jo pengene) Komme å handle som kunder eller tom stille opp som frivillige. Vi trenger alle frivillige som vi kan få. Tingene som ikke blir solgt får Lions, og så kjører de tingene til de som virkelig trenger det. Og denne gangen får Lions overskuddet fra salget å(da byttesentralen er en non-profitt organisasjon) hvilket de virkelig trenger ettersom at det koster en del å få kjørt tingene til de som trenger det.

Er det noen som har noen spørsmål så bare spør:) Jeg svarer mer en gjerne:)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Genialt tiltak. Kløfta er ikke allverdens kjøretid fra byen heller.

Skrevet

Det er ikke det. Og vi har faste kunder som kommer flere timers kjøring unna for å handle eller levere ting. Også frivillige som kommer langt herfra og som vil hjelpe til:)

Gjest sug lut
Skrevet

Det så ut på siden som om det legges ut bilder/oversikt over innkomne varer, vet du når det kommer? Er det kanskje kunden som legger ut etterhvert?

Skrevet

De som skal levere inn varer kan legge ut bilder der. Er ikke så veldig ofte det blir lagt ut så veldig mange bilder dessverre:( Hadde vært fint om fler hadde benyttet seg av den muligheten:)

Skrevet

Vil bare si at dette ser ut som ett kjempebra tiltak!:) Skulle ønske jeg bodde i nærheten, da hadde jeg helt klart meldt meg som frivillig:)

Skrevet

Dytter litt så flest mulig får lest:)

Skrevet

dytter litt til jeg;)

Skrevet

prøver meg på å dytte litt igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...