Gå til innhold

For en fantastisk dag!! Eller ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens utblåsning...

Først våkner man kvart på 5 om morgen fordi jenta er tydeligvis begynt å kreve ENDA mer mat selv om hun har begynt med Eco2 mme.. Grøt neste?

Dautrøtt av den særdeles uvanlige hendelsen der, blir jeg 10 over 8 vekka av at telefonen ringer!! HELVETE ! Så jeg skulle liksom ikke få sove mer enn 20 minutter til jeg da altså? Takk skal du faen meg ha...

Og til sist... Når jeg gav opp hele søvnprosjektet mitt og kom ned i stua og kikka ut vinduet så hadde det faen meg snøa hele 10 cm til!!!!

Jeg vil ha søvn, jeg vel begynne å gi grøt, og jeg vil ha VÅR for svarte!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge jeg har mine barn hjem til meg er det ingen som vekker meg på telefon når jeg sover. Lyden er nemlig av.

Skrevet

Ja, men så er det da veldig unødvendig å ringe klokka 8 om morgenen uansett da. Er lov å tenke på andre enn seg selv innimellom

Gjest sug lut
Skrevet

Åtte er vel den magiske grensa for når det er greit å ringe. Ikke før åtte eller etter ti/elleve om ikke du kjenner folk veldig godt (ungens kompiser ringer gjerne i ettida om natta...) eller det er en krisesituasjon. Annerledes om det er noen som burde visst at du sov, selvsagt. Men ellers - avbrutt søvn er jævlig, all symp.

Skrevet

Når det er spedbarn i hus som ligger på samme rom så er det uansett lov å bruke huet littegrann. Har da mer enn nok med morgenrutiner da uansett om en ikke sover akkurat da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...