Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin 22/2, men her er jeg - 12 dager etterpå - og fortsatt ikke tegn til at noe skal skje. Har hatt et veldig rolig og behagelig forhold til fødsel, men begynner nå å bli skrekkelig nervøs.. skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen tidlig, lurer veldig på hva det innebærer og hva som vil skje. Prøver å finne igjen de gode følelsene og gledene over hva som er i vente, men akkurat i dag er ikke det så lett. Hadde ikke helt ventet meg dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir mye mer tid til å tenke når mann går sånn over kansje.. Jeg har ei venninne som ble satt i gang i går 12 dager på overtid.. Sånn att du blir vel det snart du oxo vill jeg tro.. Kan jo ikek gå mye lenger nå...

Men sikkert sparketest, ul og div av tester i morgen for og kjekke lille babyen.. Jeg selv har igjen 12 dager...

Skrevet

Ville bae ønske deg lykke til..

Min første kom 17 dager over termin. Ble satt igang etter 14 dager, og det tok sin tid før han måtte tvinges ut med KS. Han hadde vel fremdeles vært der inne om han hadde fått muligheten.. Hehe!

Selv har jeg 7 uker igjen, og er veldig spent på åssen det skal gå denne gangen..

Eneste trøsten jeg har er at nå er det jo virkelig ikke lenge igjen til du er i mål, og det er jo en god følelse:o)

På meg så begynte de den 13 dagen med CTG/sparketest, stripping akupunktur. Den 14 dagen ble jeg lagt inn og fikk modningspiller i skjeden to ganger den dagen, samme den 15. dagen.

Den 16. dagen tok de vannet og satte meg på drypp. Etter lite fremgang (kom til 4 cm på 12 timer) ble det bestemt keisersnitt..

Aldri noe fare for meg eller barnet mitt, men de mente det var på tide å gi opp.. Hehe!

Syntes ikke KS var så galt heller jeg da.. Var i veldig fin form etterpå!

Lykke til. Håper ikke det tar like lang tid for deg som det gjorde for meg.. Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...