Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du har født for tidlig før er det ikke sikkert du gjør det denne gangen, om vannet gikk i butikken den ene gangen er det ikke sikkert det gjør det denne gangen, hadde du en lett fødsel første gangen kan det være at andremann ikke er like villig til å komme ut, fødte du en stor unge sist er det ikke sikkert nummer to vil være det, om ungen er stor trenger det nødvendigvis ikke gjøre mer vondt, måtte du sy to sting sist betyr ikke det at du må sy neste gang, fødslene trenger ikke nødvendigvis bli enklere for hver gang ei heller vanskeligere for hver gang, det er ingen fast statistikk som forteller deg sikkert hvilket kjønn barnet ditt skal få....

Ingenting blir noengang helt likt og å spå i fremtiden på bakgrunn av tidligere hendelser er vanskelig...

 

Bare måtte få det ut :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke deilig å kunne starte helgen uten gruff i systemet? ;-)

Skrevet

Men tror du at siden magen min er større enn for en måned siden, at det kan hende fødsel nærmer seg?

Skrevet

Godt mulig, he he :)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...