ღMadame_mim ღ Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Fortsetter det på den måten her kommer jeg jo til å være helt utslitt når fødselen endelig starter!! Har nå hatt min 2 natt hvor jeg bare har sovet et par timer. Resten av natten har gått med på å gå 10 ganger på do, snu meg 15 ganger og ligge våken med ei jente som er turbo i magen!! Hvorfor kan ikke fødselen bare starte på natten da? Istedet for å bare være våken for tull! Hadde et lite håp om at fødselen var igang i går kveld også fordi jeg hadde to veldig vonde kynnere, men neeida!! Vet jeg klager fælt nå, men synes det er bedre å ta ut frustrasjonen min på disse sidene istedet for å bite hodet av alle personene jeg møter i hverdagen :-P Er forresten 3 dager over termin...hurra..
minlilleHelene Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Jeg synes synd på deg.. Jeg har heldigvis fått sovet litt i natt . sender litt sovestøv til deg
FrkBomst&Frø Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Har vært spennende å følge deg, og ser etter deg når jeg logger meg inn på disse sidene nå. Krysser fingrene for at det snart skjer noe ordentlig på fødefronten for deg Lykke Til!
ღMadame_mim ღ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2010 Så koselig at noen tenker på meg :-) Det er så frustrerende å vite at jeg er moden og har 2 cm åpning når ikke det skjer noe mer! Jeg er førstegangs også, så vet ikke om jeg kan gå lenge sånn da jeg?
Samanta Fox Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Det er forferdelig å ikke få sove om natta når man er høygravid. Det er jo så tungt å snu seg også fra side til side. Av og til står jeg bare opp litt, spiser litt for jeg er ofte sulten midt på natten, leser litt her på nettet, før jeg forsøker igjen. Du er sikkert bare veldig spent nå :-) med masse tanker i hodet om hvordan det blir. For du er vel ikke bekymret for noe og stresset for noe som holder babyen våken om natten også? Lykke til da!
FrkBomst&Frø Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Førstegang her og, så jeg har ingen anelse om hvordan dette kommer til å forløpe seg. Tenker at det er kun bebis som vet Jeg har enda litt over 2 uker til termin, og redebyggeinstinktet til samboer slo inn for litt siden, så oppussingen må pakkes sammen før jeg begynner å vente på og ønske lille i magen ut. Men skjønner godt hvilken engstelse du kjenner på ved tanken om å gå lenge over termin. Håper du slipper så mange dager til xx
ღMadame_mim ღ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2010 Nei, på natta bekymrer jeg meg ikke over noe heldigvis. Det er verre på dagene nå. prøver å la være, med har blitt ganske skremt etter å ha lest risikoene ved å gå på overtid. Trodde ikke det var så farlig før jeg begynte å lese om det :-S Selve fødselen osv er jeg ikke bekymret for. Tar det som det kommer, alle sier jo at det er sjanseløst å planlegge den uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå