Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Mannen min forstår ikke hvor viktig det er for meg å kalle opp min avdøde far! Greit nok at navnet er spesielt enkelte steder, men likevel!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Er navnet for spesielt så skjønner jeg mannen din, men er det ikke for sært så kan du jo bruke det som mellomnavn, og så ber du mannen din finne et passende førstenavn til ungen. Er ikke nødvendig å lage krig ut av ting som kan løses så enkelt
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Navnet passer ikke til mellomnavn... Og selv om det gjorde det, så ville vi jo ikke brukt det, og hva er da vitsen? Det er ikke sært her vi bor, forresten, bare i enkelte andre deler av landet.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Signerer under her, hvis navnet er "sært" skjønne rjeg godt han reagerer. Barnet skal leve med navnet sitt. Din kjærlighet for din far og ønsket om å hedre hans minne blir ikkenoe mindre selvom navnet blir brukt som mellomnavn eller far får lov å være med å bestemme navn til barnet.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Du må huske det, HI, at nå er du ikke noe bedre enn din mann. Ingen vil gi seg, og begge syns de har mest "rett".
petite fleur Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Skjønner du blir frustrert, jeg ble også frustrert da samboeren min nektet plent å kalle en eventuell jente opp etter mormoren min. Jeg ble oppriktig lei meg. Nå er det sånn at nurket i magen er en gutt, så det ble ikke noe av det uansett da....heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Jeg HAR gitt meg, det er derfor jeg er så sint og frustrert... Ingen andre navn passer, og jeg synes det er trist å finne et som bare er "greit nok".
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Hva er dette navnet da? Je ga guttungen et navn min x-svigerfamilie ikke greier å uttale en gang(de er utenlandske), så måtte slenge på et litt mer internasjonalt mellomnavn. Går helt fint det...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Navnet passer ikke til mellomnavn.. ----------- Og joda, det finnes ikke et eneste "normalt" navn som ikke passer som mellomnavn. Er bare å si det her det, så skal du se det dukker opp masse forslag. Noe av det mere særere jeg har hørt om i nyere tid er Norvald som mellomavn, og der ble det Frank til fornavn. Så nå mistenker jeg HI for å være bittelitt vrang
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Klart alle navn KAN være mellomnavn, men er det noe fint? At han bare skal ha ett navn er vi enige om, siden han får to etternavn... Slenger jeg det ut her, får jeg vel bare forslag som Carosander og Maximillian som fornavn, uansett hva mellomnavnet var. (Ja, som sagt er jeg frustrert ) HI
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Nei, jeg er sint og frustrert og litt bitter. Jeg VET hva jeg vil kalle babyen, men får ikke lov.... HI
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 Slenger jeg det ut her, ----------------- Kom med det, så skal jeg garantert gi deg et eller flere gode forslag uten oppkonstruerte første navn. Så bare fortell, for nå er vi flere som er spente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå