Turid Laila Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Og jeg er lei allerede. Er det lov å si det? Jeg er glad for å være gravid altså, men jeg er en smuuule lei av tørre knekkebrød, cola og oppkast. Pluss at jeg snart må ut å kjøpe meg ny sofa, for denne har nemlig rumpeavtrykket mitt i seg. Trenger jeg å si at jeg er lei av å sitte stille? Kan i hvert fall bli uke 13 i en fei syns jeg, så jeg får lov til å gjøre noe! Nok syt fra meg for i dag, så nå tar jeg meg en bit til med knekkebrød!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Sist hadde jeg svangerskapet fra helvete, kvalm og elendig i 13 uker, elendig videre i 12 uker, så begynnende svangerskapsforgiftning, og ungen ute i uke 28. Jeg gjør det aldri igjen. All symp til deg. Har du prøvd ritz som avveksling?
Gjest sug lut Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg hata deg et øyeblikk der, siden det hørtes ut som "jeg har gått ned ni kilo siden nyttår". Men det viser vel bare hvor lenge det er siden jeg telte svsk.uker. Masse sympati - etter to graviditeter måtte vi faktisk kassere senga, siden min side av den var utslitt og fjærene pirka meg i ryggen... Heier på at du får stå opp igjen om noen få uker!
Turid Laila Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2010 Alt av salte ting gir meg brekninger, dessverre. Jeg kan kaste opp bare ved å tenke på den nye kvikk-lunsj sjokoladen med havsalt eller sjokoladeovertrukne peanøtter. Kornmo med gulost går en gang i blandt Med mange SA bak meg så er jeg glad for å være gravid jeg altså, jeg bare håper dette blir likt svangerskapet med storebror, for da har jeg ca. bare fire uker igjen med dette kvalmehelvete.
Turid Laila Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 Haha, ny seng har vi heldigvis, og ny sofa er på vei. Og hadde jeg gått ned ni kilo hadde det ikke vært stort igjen av meg, men noen få kilo har jeg nok gått ned, kanskje tre eller noe. Håper jaggu de kommer fort på igjen!
Gjest sug lut Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Heier på deg i 31 uker til, Gunda! Det er termin sånn ca... oktober? Fin tid å få barn på.
Turid Laila Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2010 Jepp! 10.10.10 er termin. Tviler på at han kommer da, siden vi prøvde jo å få storebror på 07.07.07, når han likevel skulle komme på overtid, men det ville han ikke høre på gitt.
Turid Laila Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2010 Det funker dessverre ikke. Kun å ligge/sitte i ro, og spise knekkebrød og drikke cola funker, sånn nesten i hvert fall.
Süsse Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Håper det ikke varer til uke 25, som det gjorde til meg :s
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Godt du har oss til å heie på deg!
Patetica fåkksi Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 Jeg kan love deg den dagen kommer snart for mitt vedkomne hvertfall, det er jo rundt de tider at jeg blir enda et år eldre. :-S
Turid Laila Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 5. mars 2010 Bursdag er jo gøy! Du har bursdag samme dag som stefaren min, så da kan du trøste deg med at det er noen som blir enda eldre enn deg på samme dagen.
Gjest Toxic Skrevet 5. mars 2010 #16 Skrevet 5. mars 2010 Klart det er lov å være lei, du har all min sympati. Jeg sliter enda med å spise epler og yoghurt, da dette var det eneste jeg maktet å spise de fem første månedene av forrige svangerskap. Gratulerer med graviditeten, forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå