Gå til innhold

Dere som har lån i lånekassen:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting....

Jeg har slik avtale at jeg får melding på mailen når jeg har fått faktura fra lånekassen. (på nettbanken)

Sikkert mange som syns jeg er surrete, men jeg har desverre ikke full oversikt over når de ulike forfallene fra lånekassen er....

Nå fikk jeg en mail der det stod; du har mottat faktura med forfall 15.03.10

Men på lånekassen sine sider står det at forfallet var i februar?!?

Er det de da som har gjort en feil eller hva?

Stemmer det at det var i februar eller er det nå i mars?

Vil jo helst unngå purring med alt det som det medfører, men de skriver da mars i mailen min?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble trukket i februar. Så her kan der virke som om du har fått mailen for sent og med feil dato.

Skrevet

Kanskje du glemte å betale i februar? Jeg har satt opp trekk hver mnd, så det ikke blir så voldsomt når regninga kommer. Da er det meste alt betalt:) Det er deilig. Går fint å legge automattrekk fra nettbanken din til lånekassa. Gjort på et par min. Jeg er ei skikkelig svime, så avtalegiro og autotrekk er min redning:)

Skrevet

Sjekk lanekassen.no

Jeg betalte også i februar..

Skrevet

Lånekassen sender vanligvis regning 15. februar, 15. mai, 15. august og 15. november, så det skal ikke komme som noen overraskelse.

Ring Lånekassen du, så får du svar på hva som har hendt i ditt tilfelle.

Skrevet

Takk for svar!

Nei, jeg visste at det var rundt disse tider så det kommer jo ikke som noen overraskelse i den forstand;)

Ordningen med at jeg må inn å godkjenne syns jeg er helt grei også, men jeg lurte da på hvliken dato som var riktig.

Jeg har jo sett på lånekassen sine sider som sagt og der stod det jo februar, men jeg fikk ikke mailen eller fakturaen før nå.....

Kan jo ikke gi meg purregebyr når de ikke har sendt den ut før nå vel?

Og de har jo også skrivd at forfall er i mars....

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...