Gå til innhold

Bekymret og engstelig for denne siste tiden?


Turbodama

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å tenke litt " worst case" nå som det er så knapp tid igjen... - Klikket meg også inn på gruppa "Vi mistet vår baby"... Det er ingen grunn til at dette skal gå galt, men man gjør seg jo endel tanker. Tenker på alt ifra ulike syndrom, alt som kan skje under en fødsel og kanskje verst av alt at vi mister før vi får hilse på.... Er det flere enn meg som er litt ustabil i humøret om dagen? Jeg vet at det går som oftest bra, og at jeg må være positivt. Alt er perfekt nå, og det er kanskje derfor jeg tenker disse tankene,- kan det stemme at jeg skal være så heldig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Er jo selvfølgelig bekymra jeg også, men det går stort sett bra med de fleste som er så langt på vei som oss. Anbefaler deg å ikke kikke på flere sider hvor noen har mistet baby... dette hjelper ikke når vi er fulle av hormoner og skifter humør hvert 10ende sekund. Kos deg med tanken på at det kommer en sunn baby snart, og prøv å ikke tenke for mye på hva som kan gå galt..... husk at hvis du er redd, smitter ofte følelser over på baby, så tenk positivt, og nyt de siste ukene frem til termin :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...