Gå til innhold

Dumme nek!

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen så provosert jeg blir over at damene i etasjen under bagatelliserer Romørens hopp. Her handler det faktisk om større ting enn å hoppe i en bakke..

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Har vært der inne og påpekt, ja. Sånn likestilling og krig og fred og Ottar og sånn *tvinne hår*

Skrevet

Jaja, dumt nek eller ikke. Jo større saken blir jo mer fryder jeg meg nesten for at det blir som det ble. Barnehagenivå på sitt beste. Den som aller helst ville ha unngått dette bråket, er nok Anette Sagen. Straff for de som ville la Romøren hoppe og de 11 andre som hoppet da?

Skrevet

Problemet er jo at mørkemennene får man ikke tatt.. men man kan jo håpe at de har dårlig samvittighet. Selv om jeg tviler. Alle landslagshoppere som hoppet blir nok straffet.

Gjest sug lut
Skrevet

Det skal kjøres sak mot Gaustad i Kollenhopp og Nordbye, rennleder i Kollen, skriver Aftenposten i dagens papirutgave.

Skrevet

Tøft, hva er tiltalen? Mørkemann? Mannssjåvinist? Generell tulling og kvinnehater? Mann som hater kvinner?

Skrevet

Enda bra at de går litt høyere opp.

Den ekle følelsen for Sagen må jo være at alle synes synd på henne, hun er den man må ta hensyn til, den svakeste som ikke har noen rettigheter og alle må stå på for henne og straffe de slemme gutta. Litt slik "pity".

Skrevet

Selv synes jeg det er flott at folk reagerer. Det viser at selv om vi har det godt i Norge klarer vi fremdeles aa bry oss og vise solidaritet.

Skrevet

Det viser vel kanskje at det ikke er så mye viktig å bry seg med i Norge? Heldige oss!

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg håper Sagen ser at det ikke er personlig medlidenhet så mye som det er en strukturell reaksjon.

Skrevet

Ja. Hun holder seg klokelig nok unna media i øyeblikket.

Skrevet

Det er sant. Vi har det bra. Godt aa se at folk ikke slutter aa bry seg om det man boer bry seg om :)

Skrevet

Dette argumentet er så latterlig.. ser skravlerne drar den også. Dette handler jo ikke om sagens hopp, men om holdning hos mørkemenn som vi hadde håpet vi var kvitt. Om undertrykkelse og likelønn, noe vi faktisk ikke har. Og nå blir kvinner også rævkjørt av pensjonssystemet igjen, fordi vi ofte jobber deltid og med den modellen som er nå så kommer vi dårligere ut enn menn. Skal vi bare drite i det også, og si at det er bare penger? Det er jo lite viktig i forhold til Sudan hvor omtrent alle kvinner utsettes for voldtekt, og mangler grunnleggende sikkerhet.

Og ja vi har et fint land, men vi skal ikke la være å ta kampene av den grunn.

Skrevet

Det er forskjellige ting som engasjerer oss. Undertrykkelse og likestilling osv er ikke ordene som dukker opp i hodet når det skjer noe så latterlig som det her. Dette hoppstyret har foregått i flere år. Rydd opp i det meg en gang da. Det sitter folk i styrer her og der og skal bestemme ditt og datt. Ta for søren ta tak i ting da! I Norge diller man og daller for mye.

Skrevet

Kommer ikke dilldall nettopp av at folk ofte ikke gidder aa reagerer paa ting da?

Skrevet

Synes folk reagerer hele tida, men det fører ikke til noe. Ingen tar ansvar og sparker enkelte fra stillingen sin f.eks.

Skrevet

Det er ikke bare bare aa sparke noen i Norge heller da, folk har normalt sett krav paa minst to skriftelige advarsler som maa vaere saklig begrunnet og helst veldokumentert med tanke paa eventuelle rettslige oppgjoer.

Skrevet

Det blir som å snike til seg lørdagsgodteri midt i uka, når avtalen er en annen. Seksåringen skjønte med en gang hva det dreide seg om da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...