swirly Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Da var dagen kommet, jeg er trimesterløs, i morgen tusler jeg inn hit. Og litt skremmende hvor fort det har gått, for det virket jo som om jeg hadde sååå good tid, men nei. Begynner å få ting på stell, så siste tiden kan bare brukes til kos og ikke stress og det er jo beroligende
Nikki 75 Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Velkommen skal du være! Kan trøste deg med at siste trimester går seeeeeeeeint. )
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 går veeeeldig seeeeint! Er så klar for at han skal komme snart jeg nå! 47 lange dager igjen!
3smaa Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Enig med de andre at denne trimester går veldig sakte. Har forrsatt 50 dager igjen, så vi får god tid sammen.
swirly Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 merkelig å tenke på egentlig, for jeg jobber så mye jeg kan, og tenker 3 mnd det går fort.. mars, april, så er vi i mai.. mai er nok den mnd som går tregest tenker jeg.. får prøve å finne ting å sysselsette meg med, hobby prosjekter osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå