Gå til innhold

Klær til barn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kler dere dem praktisk eller fint?

Nå som vi har hatt så kald sommer har jeg merket at det har gått lite av slike vanlige klær som dongry bukse o.l. Og masse masse ull!! Barna har aldri klaget over at de er kalde nå som vi bare går med ull og ull:)

Men nå som det har vært noen gode dager og jeg har børstet støv av de andre klærne så ser jeg jo at barna har vokst en god del i vinter ja:) Må nok gå på vår handel snart hehe:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem kler seg etter været, så det har blitt mye ull og fleece i vinter.. kan jo ikke akkurat gå i tynn genser og olabukse når det er 18 minus ute som det er idag...

Skrevet

Klær seg etter været her også... men dongribuksa er på plass uansett hos gutten min da...hehe...over eller under andre klær....

Skrevet

Kler dem praktisk i hverdagen og ser på at fargene skal passe noenlunne sammen. Ull er pent og det går fint an å kle unger pent og praktisk samtidig.

Skrevet

Det er bra å høre:)

Skrevet

Guttongen her bur i bare merinoull heile vinteren. Slit med å få han ut av det på våren,for det er så mjuky og gøtt :)

jentongen kler seg som det passer seg,men ho mor presser på ull da det er kaldt :)

Skrevet

Om du mener nå når vi har hatt så kald vinter? Eller mener du at vi har så mange kalde sommre?

Mine går med ull i bhg om vinteren. Storesøster har joggedress oppå, mens lillebror har bare ull og t-shirt, så ikke han skal grise til ullklærne. Så kan bhg kle han når de skal ut.

Men de går som regel med vanlige klær ellers. Tar på ull om vi skal ut og leke, men tar ikke på ull for å gå i butikken.

Skrevet

prøver å kombinere pent og varmt. Kler alltid på lillemor ullundertøy de dagene hun skal i barnehagen når det er under 5 minus ute. Hun er som oftest rask med å få av seg ull undertøyet og på seg t sjorte og gjerne tynnlongs når vi kommer hjem igjen.

Har fått et pent ull sett til henne nå, ullbukse, ullgenser og ull sokker, men det er jo litt varmt å bruke inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...