høstmor1 Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Har sett på amerikanske filmer og serier at de har stellebord på babyrommet, ser jo veldig praktisk ut, men det er jo ikke tilgang til vann!!? Jeg er avhengi i å vaske hendene etter jeg har bytta en bæsjebleie.. Bruker de bare vaskeservietter? Noen som har det? Bare lurer...
It's all about me Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Vi har stellebordet på baderommet og liker det bedre enn å ha det på badet. Da er alt i nærheten av klær og seng. Når det skal skiftes tar jeg en svipptur innom badet og fukter noen Mesoft som jeg tar med inn, etter å ha skiftet går jeg på badet og vasker hendene. Ikke noe problem det.
Mamma´n til lillemor Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Trodde folk hadde det på soverommet fordi de hadde for lite bad, jeg. Det er sånn med de jeg kjenner. Jeg har heldigvis stellebord på badet. Det var et must da vi bygde det om.
Rampongi Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Det funker helt sikkert det. Jeg er litt avhengig av å være på badet, men det er sikkert bare vane. Når vi er hjemme til svigers i søreuropa bytter vi på soverommet. Jeg synes det er litt tungvindt å bløte kluten på badet også gå på soverommet og tilbake igjen, men svigers bruker våtservietter når de bytter på piraten. Jeg liker det ikke, men siden de er så hjelpsomme og flinke ellers, lar det skure å gå. Men det er jo en annen sak.
nickoline og supermann Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Vi hadde ikke plass på badet. Brukte aldri våtservietter. Kjøpte en brødbakebolle på europris som jeg tok med vann i. Var aldri noe problem det. Går an å bruke sprit eller gå på badet etterpå Men jeg ville nå helst hatt det på badet. Hadde det senere Mange av mine veninner brukte ikke stellebord i det hele tatt, men en matte på gulvet. *Jeg er opptatt av å ta vare på ryggen min. dEn skal jeg ha hele livet, så det funker ikke for meg. Jeg brukte stellebordet lenge lenge.... tok det faktisk ikke bort før han var over 3 år. Synes det er praktisk når han pusser tenner og sånn.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Vi hadde stellebord til førstemann på badet, og synes det var utrolig greit. Brukte bare Mesoft, så var utrolig greit å ha nær tilgang til vann. Nå har vi flyttet og har ikke plass til stellebord på badet, så vi har innredet eget stellerom (liten bod). Bruker ikke Mesoft på storebror lenger (nå som bleiene er betydelig større og mer illeluktende), så blir nok til at babyen også blir vasket med våtservietter. Vi får se. Kanskje jeg gjør som Frokostquiz. Uansett kjøper jeg bare Neutral og Änglamark og sånt. Vet ikke om hva jeg kommer til å like best før jeg har prøvd da, men stellerommet er hvertfall vanvittig koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå