Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Fikk ikke med meg om de ville helt eller delvis, men kutte vil de hvertfall. Samme med penger til omsorg for barn.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Tror jeg ingenting på. Det har vært snakk om å øke barnetrygden i årevis, så at de plutselig skulle kutte i den nå høres meget usannsynlig ut.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg hørte akkurat om det på radio, så det ervel noe som diskuteres.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Hørte bare omsorg for barn. Vet ikke hva slags penger det er snakk om. De sa det på nyhetene på P4. Håper selvfølgelig det ikke skjer. HI
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Regner med det er snakk om aa kutte til de som allerede har veldig bra inntekt, ikke de med lav inntekt, og det syns jeg faktisk er helt greit
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Problemet med å kutte for de med høy inntekt er at administrasjonen av en slik ordning vil koste mer enn det de da eventuelt kutter...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 I tillegg vil de steinrike nullskatteyterne fortsatt få like mye barnetrygd...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 http://www.dagbladet.no/2010/03/05/nyheter/regjeringen/innenriks/politikk/arbeiderpartiet/10711937/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå