Gå til innhold

Senebetennelse i armene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått litt lettere panikk her, trodde en stund jeg har begynt å få leddplager. Våkner med vondt i begge tommlene og oppover armene. Leste alt om ledd og muskelplager, men har ikke hovene vonde ledd, det er mer senene?? Vanskelig å forklare. Det kom etter en laaaaang tung trilletur i masse snø ( hersens vinter gå di nvei :-(((( ), siden har smertene vært der. Ikke veldig vondt, bare kjenner det hele tiden. Lurer litt på om det kan være senebetennelse i begge armene etter lengre tid med ugunstig bæring og dytting av vogn?? Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var det med meg også, var ikker på at jeg hadde fått leddplager eller revmatisme. Var hos legen som fant ut at jeg har kraftig senebetennelse i begge håndledd, fingrer, arm og nakke.. Har fått noen tabletter og er sykemeldt i 1 mnd fra min permisjon. Gullet er 3 mnd og har kollikk så her har det vært MYE bæring, dag og natt..

Skrevet

Jeg får ta meg en tur til legen. Tenker det er den statiske holdingen ved nattammingene som har gjort sitt her :-( Sitter 2-3 halvtimer hver natt i ikke så veldig gunstig stilling akkurat. Må nok gjøre noe med det.... Samtidig har jeg gullet i seng helt inntil vår, så jeg letter han ( uff, kjempelurt....*flau*) stående på kne i vår seng opp fra hans seng. Ser jo nå at det gjør det jo så mye tyngre.Var greit når han var 5 kg, men nå er han vel nærmere 8,5. Tusen takk for svar,håper du er bra igjen også!

Skrevet

kjøp deg bæretøy med en gang!

(ergo, sjal e.l.)

Dytt vogna med kroppen mer enn med armene (ser litt teit ut men det funker)

god bedring!

Skrevet

gå til lege før det setter seg for dypt.jeg har kronisk senebetennelse i begge armern.og akkurat nå har tommelen av alle ting skapet seg veldig.men gå til lege få noe tabeltter evt start med fysio trening.eller bær rett;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...