meg & to små vampyrer Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg holder på å bli gal av mangel på søvn. Hun har aldri vært noen sovebaby, men var nattavvendt for en måneds tid siden. Spiser tre måltider i tillegg til 5 ganger mm i døgnet. Var veldig urolig om natta da vi var syke, men tenkte det var naturlig siden hun var snørrete og slikt. Veldig snørrete. Men nå er hun jo mye bedre og hun våkner og hyler hele natta... Er det flere tenner da eller? Holder på å bli veldig veldig sliten og litt smågal av dette nå. En natt her og der er greit å takle, men hver natt er for mye (vi har ikke kommet oss etter hun ble født for 7 måneder siden, siden hun alltid er så urolig)...
Strandloppa og lillebror Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Det er ikke tenner på gang da? Jenta mi var ganske urolig om natta fra 2 uker før den første tanna kom. Små tenner kan nok ligge å irritere en god stund før de kommer opp. Ellers så sier man jo også det, at i de periodene som det skjer mye i den fysiske utviklinga hos bebyer, som f.eks. lære å krype, krappe, sitte, gå, så kan mange babyer bli urolige. Noen blir urolige mens andre sover veldig mye. Ikke lett å bli klok på de små bestandig!
Strandloppa og lillebror Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Så ikke at du hadde skrevet at tenner allerede har kommet. Kanskje flere tenner på gang da?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2010 Ja, det er flere tenner jeg kan komme på også... er veldig klumpete bak oppe... veldig. og så driver hun å prøve å krabbe også, er oppe på alle 4, kan hende det er noe slikt utviklingsgreier. Men der er skikkelige hyl i timesvis, tror jeg skal bli gal av lyden:) På dagtid er hun snillog søt og hyler ikke.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Sånt er utrolig slitsomt ja.... Har ikke sovet ei hel natt på over 10 mnd selv jeg.... Og nå er sjarmtrollet forkjølet, og hyler halve natta... Har ingen tips, men en klem kan du få som trøst
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 Takk:) det hjelper bare å få det ut vet du:) Og om dagene er vi begge i godt humør og ved godt mot:) Klem tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå